Mikä uskomattoman kaunis ja ikimuistoinen kokemus!! Seisovat ovations menevät Debille, joka on täydellinen majoittaja. Miten ystävällinen ja karismaattinen nainen! Minulle yllättävin oli se, että tunsin oloni täysin mukavaksi ja täysin rentoutuneeksi. Olin ajatellut, että ajoitus voi olla hieman haastava, mutta ei lainkaan. Vietimme koko ajan torilla, mikä oli henkilökohtainen kohokohta. Se on vain niin tärkeä osa ruoanlaittoelämystä vieraassa maassa. Minulla oli onni tavata kaksi ihanaa naista Kanadasta. Yhdistimme ja muodostimme välittömästi tiimin. Minusta se oli niin vaikuttava, että Deb löytää yksinkertaisen tavan yhdistää erilaiset toiveet, odotukset ja tarpeet. Suvaitsemattomuus ei ole liian monimutkaista. Tunsin olevani hyvin etuoikeutettu saadessani olla osa tätä ruoanlaittokurssia. Ja nautin erityisesti yhteisestä lounaasta. Mahtavaa!!