Teimme kaksi ratsastusretkeä Vinalesissa, ja tämä oli ehdottomasti paras. Mahtava opas, hyvät hevoset (olin hieman hermostunut edellisen kierroksen jälkeen, kun hevoseni oli hieman villi) ja poikani sai mennä eteenpäin ja ratsastaa nopeammin, kun otin sen hieman hitaammin.
Sijainti oli todella henkeäsalpaava. Pysäkit olivat mahtavat, ja maatila, jolla pysähdyimme virvokkeita varten, oli ihana, ystävällinen eikä lainkaan päällekäyvä myymällä tavaroitaan. Joten itse asiassa ostimme sitä sen takia!
Kaiken kaikkiaan tämä oli yksi parhaista retkistä, joita olemme tähän mennessä tehneet Kuubassa, ja suosittelen lämpimästi.