Tämä oli ilman liioittelua yksi ihanimmista ja ainutlaatuisimmista elämyksistä, joita mieheni ja minä olemme kokeilleet yhdessä. Joe on ihmeellinen tietolähde bonsaista, ja hän teki niiden luomisesta helposti ymmärrettävää ja todella ikimuistoista. Joe ja hänen veljensä John ovat todella hyviä ihmisiä, ja he loivat rennon ja ystävällisen ilmapiirin, joka sai meidät kaikki tuntemaan itsemme heti ystäviksi. Teimme kauniita bonsaipuita, jotka otamme mielellämme kotiin, ja luulen, että olemme innostuneita – välittömästi bonsai-innostuneita! En voi suositella tätä elämystä tarpeeksi. Hinta on erittäin kohtuullinen, ja muistamme tämän päivän ikuisesti!