Oli ihanaa harjoitella ilmajoogaa Garajaun kohteessa Silvian kanssa. Meitä oli sinä päivänä kolme harjoittelijaa, joten valitettavasti Silvialla itsellään ei ollut kantohihnaa, jolla hän olisi voinut näyttää meille asentoja, vaan hän pystyi opastamaan meitä pääasiassa sanojen avulla. Aloittelijana se oli minulle ajoittain hieman vaikeaa, mutta Silvia auttoi minua aina varmistamaan, että onnistuin pääsemään oikeaan asentoon. Harjoitukset olivat vaativia, mutta minä pidän siitä. Nautin erityisesti rentouttavista asennoista aivan lopussa. Kun olet Garajaossa, muista myös käydä Christo Reissä, jota Silvia myös suositteli minulle. Kiitos, että aloitat päivän hyvin erityisellä joogatunnilla.