Meillä oli todella hauskaa Nathanin kanssa tekemällämme veneretkellä. Hän oli ihanan rento, ja hänen kanssaan oli helppo olla. Hän sai meidät tuntemaan olomme niin mukavaksi ja rauhalliseksi. Hän antoi meille tilaa nauttia matkasta, mutta kertoi myös paljon mielenkiintoisia faktoja ja tietoja matkan aikana. Kaikki pysähdykset olivat upeita ja ihania – kauniista lahdesta, jossa uimme, herkulliseen ja edulliseen merenelävälautaseen, jota hän ehdotti pienellä saarella, jonne hän vei meidät. Hän jopa otti rauhallisesti aikaa opettaakseen miestäni uimaan ja tuntemaan olonsa itsevarmemmaksi vedessä, koska hän ei ole siinä paras. Hän tarjosi myös juomia kylmälaukusta. Emme voi suositella hänen retkeään tarpeeksi. Se oli jokaisen sentin arvoinen, ja hänen energiansa teki Kroatian upeista merimaisemista entistäkin upeampia kokea!
Nathan on mahtava persoona, mikä teki tästä elämyksestä niin ikimuistoisen ja ehdottomasti kohokohdan. Hän myös käytti aikaansa anteliaasti eikä kiirehtinyt koko päivän ajan.
Kiitos upeasta päivästä, Nathan!