The winery is an amazing facility and we very enjoyed the tasting & the bottles of wine and grappa that we purchased. Suurin ongelmamme oli se, että emäntämme tai oppaamme oli mukava, kun hän vain antoi kierroksen italiaksi, kun tiedämme, että hän osaa puhua englantia. Kaksi ryhmäni jäsentä puhuu vain englantia, ja oppaamme pyysi minua kääntämään englannin italiaksi, kun se on hänen työnsä, ei minun. Kuulin myös emäntämme kertovan kierroksen italialaisille jäsenille, että hän esittelee mielellään vain italiaksi, koska hän tarvitsee tauon eri kielten puhumisesta "gli stranieriin" (ulkomaalaiset). Maistelu oli kierroksen paras osa, koska kaksi ryhmästäni ei ymmärtänyt mitään, mitä majoittajamme sanoi yli 45 minuutin ajan.