Se oli ensimmäinen kertani surffaamassa, ja tunsin opettajan tukevan ja motivoivan minua. Olimme ryhmä, jossa oli erilaisia kokemuksia ja ikäluokkia, mikä oli mielestäni hienoa motivoida itseämme ja jutella samalla kun leväsimme katsellen merta laudalla... meillä oli upea päivä! Ja onnistuin seisomaan laudalla, mikä teki minut tyytyväiseksi! Opettaja selitti tärkeimmät asiat hyvin yksinkertaisella tavalla, jotta emme olisi hukkuneet tietoon ja jotta olisimme voineet ottaa huomioon tärkeimmät asiat onnettomuuksien välttämiseksi.
Kiitos tällaisesta matkamuistosta!
Ainoa huomautukseni on, että tapaamispaikka ei ollut selvä ja se oli minulle hieman vaikeaa. Se on surffipaikassa, joka näkyy sovelluksessa näkyvän pisteen lähellä