Tämä elämys oli niin hauska ja siinä oli niin paljon odottamattomia yllätyksiä. Olen todella iloinen, että pääsimme tutustumaan Nashvillen viskikulttuuriin Mackenzie kanssa, koska hän on vakiintunut ruokakirjoittaja, joka tuntee kaupungin parhaat paikat. Tiesimme olevamme hyvissä käsissä, koska hän tunsi henkilökohtaisesti jokaisen tislaamon henkilökunnan. Hän on todellinen sisäpiiriläinen. Rakastin paikkoja, joissa vierailimme: kahdessa paikassa pääsimme jopa maisteluhuoneisiin, joihin emme olisi päässeet ilman häntä! Ne tuntuivat intiimeiltä ja kokemus (varsinkin meille muualta kotoisin oleville) tuntui erityiseltä. Hän vei meidät hyvin erilaisiin tislaamoihin, joten pääsimme kokemaan erilaisia tunnelmia. Se oli myös todella informatiivista! Opimme, mikä tekee Tennessee-viskistä ainutlaatuista, ja tapasimme intohimoisia ihmisiä, jotka valmistavat sitä.