Vau, mikä hetki! Marianna ja Dimitri olivat erinomaisia työpajan vetäjiä. He olivat hyvin kärsivällisiä, taitavia, vieraanvaraisia ja kommunikoivia alusta loppuun. Toiminta oli hyvin organisoitua: valitsin sandaalien mallin, nahkan värit, autoin hihnojen luomisessa ja sandaalien kokoamisessa, ja he tekivät sovituksen varmistaakseen, että ne olivat mieleisiäni. Sain muutamia bonustuotteita, kuten nahkarannekorun ja kreikkalaiseen kulttuuriin liittyvän joulukuusenkoristeen (mikä oli mukava ele). Kaiken kaikkiaan olen iloinen, että käytin aikaa tämän työpajan tekemiseen. Se sijaitsee kaukana kaupungin keskustasta, mutta ympäristö oli mielestäni kaunis, koska sitä ympäröivät kukkulat ja viherkasvit. Suosittelen lämpimästi!