Pyydä hyvitystä
Jos haluat pyytää hyvitystä ennen majoittumista tai sen jälkeen, kaikensuuruiset hyvityspyynnöt voidaan käsitellä sovittelukeskuksen kautta.
Suosittelemme, että keskustelet hyvityksen määrästä majoittajasi kanssa Airbnb:n viestiketjussa ennen kuin lähetät pyynnön sovittelukeskuksessa. Jos sinä ja majoittajasi ette pysty sopimaan asiasta, voit pyytää Airbnb:tä auttamaan ratkaisun löytämisessä. Ongelmista pitää ilmoittaa Airbnb:lle 72 tunnin kuluessa niiden havaitsemisesta, jotta tapaukseen voidaan soveltaa uudelleenvaraus- ja hyvityskäytäntöämme.
Huomaa: Sinulla on varauksesi uloskirjautumispäivän jälkeen 60 päivää aikaa lähettää pyyntö sovittelukeskuksen kautta.
Jos sinulla on ongelmia oleskelusi aikana, autamme sinua pyytämään majoittajaasi korjaamaan ongelman, pyytämään osittaista hyvitystä tai pyytämään saada peruuttaa varauksesi, jotta voit saada täyden hyvityksen. On tärkeää, että lähetät pyynnön 24 tunnin kuluessa matkaongelman havaitsemisesta. Majoittajallasi on tunti aikaa vastata pyyntöösi. Jos hän hylkää pyynnön tai ei vastaa siihen, voit pyytää apua Airbnb:ltä.
Aiheeseen liittyviä artikkeleita
- Hyvityksen pyytäminenUskotko olevasi oikeutettu hyvitykseen? Aivan ensimmäiseksi sinun pitää lähettää viesti majoittajallesi tai elämysjärjestäjällesi. Jos hän e…
- VierasNäin voit saada apua sovittelukeskuksen kauttaVoit pyytää tai lähettää rahaa Airbnb-matkaasi liittyvistä asioista sovittelukeskuksen kautta. Vieraat ja majoittajat voivat pyytää Airbnb:l…
- VierasMilloin saat hyvityksesi?Vaikka maksut suoritetaan lähes heti, useimmat hyvitykset näkyvät maksutavallasi 10 päivän kuluessa. Joidenkin maksutapojen ja alueiden maks…