Aktiivisen majoittumisen muuttaminen tai peruuttaminen majoittajana
Sometimes, unexpected events and emergencies pop up at the last minute. If you need to change or cancel a guest's reservation, you have options.
Reservations become active 24 hours before check-in. At that point, you might notice a reservation’s status switch to “Arrives tomorrow.”
Changing
You can change a confirmed reservation the same way you’d change an upcoming one: Just send your guest a trip change request.
Canceling
Canceling within 24 hours of check-in, or after a trip has started, is a special situation, however—you’ll need to contact us for help with that.
In either case, message your guest to let them know what’s going on.
Canceling a reservation mid-trip is a big deal. Penalties will be applied unless the cancellation reason meets certain limited exceptions. Try to avoid it if you can.
Aiheeseen liittyviä artikkeleita
- Majoittaja
Varauksen peruuttaminen majoittajana
Voit peruuttaa varauksen majoittajana, mutta jos sisäänkirjautumisaika on 24 tunnin kuluessa, mahdollisuus peruuttaa verkossa ei ole ehkä kä… Elämysjärjestäjän vastuuvakuutusohjelman yhteenveto
Lisätietoja tästä AirCover majoittajille -ohjelman keskeisestä osasta. AirCover tarjoaa perusteellisen suojauksen kaikille Airbnb-majoittaji…Muutokset, peruutukset ja hyvitykset majoittajille
Joskus tapahtuu jotain, ja joko sinun tai vieraasi suunnitelmat muuttuvat. Täältä voit lukea hyödyllisiä tietoja, jotta asiat sujuisivat mut…