Jos majoittumisen aikana ilmenee ongelmia
Dokumentoi ongelma ja lähetä viesti majoittajallesi
Muista, että sinulla on 72 tuntia aikaa ilmoittaa majoittajalle tai Airbnb:lle ongelmasta sen jälkeen, kun olet havainnut sen.
Valmistaudu näin:
- Dokumentoi ongelma: ota mahdollisuuksien mukaan valokuvia tai kuvaa video osoittaaksesi, että tietty mukavuus puuttuu tai se on rikki.
- Lähetä viesti majoittajallesi: jos majoittumisesi aikana ilmenee jotain, sinun kannattaa ottaa yhteyttä ensisijaisesti majoittajaasi. Majoittaja voi erittäin todennäköisesti auttaa sinua korjaamaan ongelman. Voit lähettää majoittajallesi viestin suoraan postilaatikostasi ja kertoa, mistä on kyse.
- Pyydä hyvitystä: jos vaadit hyvitystä ongelman takia, majoittaja suostuu pyyntösi todennäköisemmin, jos sovitte ensin hyvityssummasta. Lähetä majoittajallesi hyvityspyyntö sovittelukeskuksessa, kerro ongelmasta lisätietoja ja lähetä valokuvia tai video.
Pyydä apua Airbnb:ltä
Vaikka toivomme majoittajien ja vieraiden sopivan mahdollisuuksien mukaan asioista aina suoraan keskenään, tiedämme, ettei se ole aina mahdollista. Jos majoittajasi ei pysty ratkaisemaan ongelmaa, hän ei vastaa tai hän hylkää hyvityspyyntösi, ota meihin yhteyttä napsauttamalla tai napauttamalla Pyydä apua varaussivulla. Joku tiimistämme auttaa ongelman ratkaisemisessa.
Jos AirCover vieraille kattaa ongelmatilanteen, autamme sinua löytämään vastaavanlaisen kohteen vertailukelpoiseen hintaan varattavuuden mukaan. Jos vastaavaa kohdetta ei ole varattavissa tai et halua varata uutta kohdetta, maksamme sinulle täyden tai osittaisen hyvityksen.
Huomaa: Jos kyseessä on hätätilanne tai koet henkilökohtaisen turvallisuutesi uhatuksi, soita heti hätänumeroon. Jos et tiedä paikallista hätänumeroa tai muita viranomaisnumeroita, löydät ne Airbnb-sovelluksen turvallisuuskeskuksesta. Jos kohteen vuokraaminen omassa yhteisössäsi huolettaa, ota yhteyttä naapurustotuen tiimiimme. Muissa turvallisuusasioissa voit ottaa meihin yhteyttä erityisen ympärivuorokautisen turvapuhelimemme kautta. Ota meihin yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai chatissa.
Aiheeseen liittyviä artikkeleita
- Vieras
AirCover vieraille
Kaikkiin varauksiin sisältyy AirCover vieraille. Jos Airbnb-kohteessasi on vakava ongelma, jota majoittajasi ei pysty ratkaisemaan, autamme … - Vieras
Peruuttaminen majoittumisesi aikana
Uudelleenvaraus- ja hyvityskäytännöstämme voi olla apua silloin, kun kohde tai mukavuudet eivät vastaa odotuksiasi. - Vieras
Uudelleenvaraus- ja hyvityskäytäntö
Ole hyvä ja tutustu uudelleenvaraus- ja hyvityskäytäntöömme.