Jätä sisältö väliin
    Siirry eteenpäin päästäksesi ehdotettuihin tuloksiin
    Vieraat

    Kattaako lieventävien asianhaarojen käytäntö varaukseni COVID-19-pandemian aikana?

    Virallisessa artikkelissamme selitetään yksityiskohtaisesti, miten lieventävien asianhaarojen käytäntöä sovelletaan COVID-19:n vuoksi tehtyihin peruutuksiin.

    Tässä on yhteenveto, jonka avulla voit määrittää, onko varauksesi kelpuutettu.

    Varauksesi on kelpuutettu, jos kaikki seuraavat tiedot pitävät paikkansa:

    • olet varannut 14.3.2020 tai sitä ennen
      • ja sisäänkirjautumispäivä on huomisen ja 31.10.2020 välisenä aikana
      • etkä ole vielä peruuttanut varausta
      • etkä ole vielä sisäänkirjautunut
      • ja pandemia estää sinua käyttämästä varaustasi.

    Jos kaikki nämä pitävät paikkansa, voit peruuttaa varauksen itse ja sinulle annetaan peruutus- ja hyvitysvaihtoehtoja perumisen aikana. Jos haluat peruuttaa käytännön mukaisesti, sinun on toimitettava asiakirjoja tai todistettava, että et voi käyttää varaustasi COVID-19:n vuoksi.

    Huomaa: Jos sairastat COVID-19:ää, voit peruuttaa käytännön mukaisesti varaustiedoistasi riippumatta ottamalla yhteyttä yhteisötukeen. Sinua pyydetään vahvistamaan tämä ja toimittamaan asiakirjoja tueksi.

    Varauksesi ei ole kelpuutettu, jos peruutat COVID-19:n vuoksi ja jos jokin seuraavista pitää paikkansa:

    • varaus tehtiin 14.3.2020 jälkeen tai
    • sisäänkirjautumispäivä on 31.10.2020 jälkeen tai
    • varaus on jo peruutettu tai
    • olet jo kirjautunut sisään.

    Jos varauksesi ei ole kelpuutettu ja peruutat, hyvityksesi määräytyy majoittajasi peruutusehdon mukaan, jolloin näytämme hyvityksen summan ennen kuin vahvistat peruutuksen. Tässä tapauksessa majoittajan maksut ja hyvitykset vieraalle suoritetaan varauksen yhteydessä hyväksymäsi majoittajan peruutusehdon mukaisesti.

    Huomaa: Kun varaus peruutetaan, Airbnb suorittaa majoittajan maksun ja vieraalle mahdollisesti maksettavan hyvityksen majoittajan peruutusehdon mukaisesti. Tästä syystä varauksia, jotka peruutettiin ennen kattavuuden ilmoittamista tai laajentamista, ei oteta uudelleen käsittelyyn.

    Lisävaihtoehtoja, jos varauksesi ei ole kelpuutettu

    Jos suunnitelmasi ovat joustavia, voit neuvotella majoittajasi kanssa muuttaaksesi varauksen ajankohtaa myöhemmäksi.

    Voit myös kääntyä majoittajasi puoleen pyytääksesi lisähyvitystä. Jos hän suostuu, hän voi käyttää sovittelukeskusta siirtääkseen rahat turvallisesti sinulle.

    Lisätietoja

    Seuraamme edelleen COVID-19-pandemian kehittymistä ja aiomme päivittää siihen liittyvää käytäntöä kunkin kuukauden 1. ja 15. päivä. Jos varauksesi alkaa 31.10.2020 jälkeen, lue ajantasaiset tiedot kelpoisuudesta 1.10.2020.

    Huomaa, että Manner-Kiinan sisäisiin varauksiin ja Luxe- ja Luxury Retreats -varauksiin sovelletaan eri käytäntöjä.

    Aiheeseen liittyviä artikkeleita
    Saitko tarvitsemasi avun?

    Kirjaudu saadaksesi henkilökohtaista tukea

    Hanki ohjeita varausten hallintaan, tilisi käyttämiseen ja moneen muuhun asiaan.
    Rekisteröidy
    Etkö ole vieras?
    Valitse toinen rooli löytääksesi sinulle sopivaa apua.