Ehdotukset näkyvät hakusyötteen kirjoittamisen jälkeen. Tarkista käyttämällä ylös- ja alas-nuolinäppäimiä. Valitse enter-painikkeella. Jos valinta on lause, kyseinen lause lähetetään hakuun. Jos ehdotus on linkki, selain siirtyy kyseiselle sivulle.
Ohjeet
Vieras

Toimi näin, jos kohde ei ole puhdas sisäänkirjautumisen yhteydessä

Lähetä aina ensin majoittajallesi viesti ja keskustele hänen kanssaan ratkaisusta. Hän voi erittäin todennäköisesti auttaa sinua korjaamaan ongelman. Jos majoittaja ei voi auttaa tai haluat pyytää hyvitystä, tuemme sinua mielellämme.

Lähetä hyvityspyyntö

Valmistaudu näin:

  1. Kerää todisteita: Ota mahdollisuuksien mukaan valokuvia tai kuvaa video dokumentoidaksesi ongelmia, kuten että jokin tietty mukavuus puuttuu tai se on rikki.
  2. Lähetä pyyntösi: Kuvaile ongelmaa ja lähetä mahdollisuuksien mukaan kuvia tai video. Voit pyytää majoittajaa korjaamaan ongelman, pyytää hyvitystä siivousmaksusta tai, jos sinulla on vakavia ongelmia, pyytää saada peruuttaa varauksesi ja saada täyden hyvityksen jäljellä olevista öistä.
  3. Odota vastausta: Jos majoittajasi hylkää pyynnön tai ei vastaa siihen, voit pyytää apua Airbnb:ltä. Airbnb ratkaisee uudelleenvaraus- ja hyvityskäytäntönsä mukaisesti, mitä apua sinulle voidaan tarjota.

Airbnb:n ottaminen mukaan välittäjäksi

Vaikka haluamme aina, että majoittajat ja vieraat sopivat asioista suoraan keskenään, jos vain pystyvät, tiedämme, ettei se ole aina mahdollista. Jos ilmenee ongelma, jota et pysty ratkaisemaan majoittajasi kanssa (tai majoittaja hylkää hyvityspyyntösi tai ei vastaa siihen), ilmoita meille asiasta, niin joku tiimistämme auttaa sinua.

Jos AirCover kattaa ongelman, maksamme sinulle täyden tai osittaisen hyvityksen tai etsimme tilanteesta riippuen vastaavan tai paremman majapaikan.

Muista, että sinulla on 72 tuntia aikaa minkä tahansa ongelman havaitsemisen jälkeen ilmoittaa meille kyseisestä ongelmasta.

Jos kohteessa on ongelmia, jotka voivat aiheuttaa välittömän terveysriskin, kuten luteita, hometta tai muita allergeeneja, soita tarvittaessa hätänumeroon. Jos tarvitset apua varauksesi suhteen, voit lähettää Airbnb:lle pyynnön, ja me määrittelemme sopivan uudelleenvaraus- ja hyvityskäytäntömme mukaisen ratkaisun.

Oliko tästä artikkelista apua?

Aiheeseen liittyviä artikkeleita

Hanki ohjeita varausten hallintaan, tilisi käyttämiseen ja moneen muuhun asiaan.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy