Jokaisessa varauksessa on AirCover vieraille. Jos Airbnb: llä on vakava ongelma, jota majoittajasi ei voi ratkaista, autamme sinua löytämään samanlaisen kohteen saatavuuden mukaan vertailukelpoisen hinnoittelun perusteella. Jos samankaltainen kohde ei ole varattavissa tai et halua varata uudelleen, annamme sinulle täyden tai osittaisen hyvityksen.
Jos jotain ilmenee, majoittajasi on paras yhteyshenkilösi. On todennäköistä, että hän voi korjata asian. Voit viestiä suoraan majoittajallesi ja kertoa hänelle, mitä tapahtuu.
Jos majoittajasi peruuttaa ennen sisäänkirjautumista, autamme sinua saamaan uuden varauksen. Tiimimme voi auttaa sinua löytämään vastaavan paikan, kun otetaan huomioon sijainti ja mukavuudet ja jotka perustuvat saatavuuteen vertailukelpoisella hinnalla. Jos samanlainen kohde ei ole varattavissa tai et halua varata uudelleen, annamme sinulle täyden hyvityksen, mukaan lukien palvelumaksut.
Lisätietoja siitä, mitä voit odottaa, jos majoittajasi peruuttaa varauksesi.
Kun sinulla on vahvistettu varaus, sinulla on majoittajasi sähköpostiosoite ja puhelinnumero matkasi viestiketjussa. Jos et pääse Airbnb-kohteeseesi saapuessasi ja majoittajasi ei vastaa tai ei pysty ratkaisemaan ongelmaa, autamme sinua löytämään vastaavan kohteen saatavuuden mukaan vastaavaan hintaan. Jos samanlainen kohde ei ole varattavissa tai et halua varata uudelleen, annamme sinulle täyden hyvityksen, mukaan lukien palvelumaksut.
Katso, mitä tehdä seuraavaksi, jos et saa yhteyttä majoittajaasi.
Jos kohde on merkittävästi erilainen kuin mainostettu, majoittajasi on hyvä resurssi ongelman korjaamiseen. Jos kohde on huomattavasti erilainen kuin mainostettu eikä majoittajasi voi ratkaista ongelmaa, autamme sinua löytämään samanlaisen kohteen saatavuuden mukaan vertailukelpoisen hinnoittelun perusteella. Jos samankaltainen kohde ei ole varattavissa tai et halua varata uudelleen, annamme sinulle täyden tai osittaisen hyvityksen.
Jos tunnet olosi turvattomaksi, autamme sinua saamaan ensisijaisen pääsyn erityisesti koulutetuille turvallisuusasiamiehille, jotka auttavat sinua turvallisuusasioissa tai yhdistävät sinut suoraan paikallisiin hätäviranomaisiin päivällä tai yöllä.
Haluatko ottaa meihin yhteyttä? Ota meihin yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai juttelemalla.
AirCover vieraille tarjoaa tukea varaukseesi liittyviin vakaviin ongelmiin (esim. majoittaja peruuttaa varauksesi ennen sisäänkirjautumista) tai majoittumisesi aikana (esim. lämmitys ei toimi talvella, kohteessa on vähemmän makuuhuoneita kuin ilmoitettu, se on erityyppinen kohde – yksityinen huone koko asunnon sijaan, suuri mainostettu mukavuus, kuten uima-allas tai keittiö, puuttuu), mutta siihen ei sisälly pienempiä haittoja, kuten rikkinäinen leivänpaahdin.
Majoittajasi on paras yhteyshenkilösi ottaa sinuun yhteyttä, jos jotain ilmenee. Voit viestiä suoraan majoittajallesi ja kertoa hänelle, mitä tapahtuu.
Jos majoittumisesi aikana ilmenee ongelmia:
AirCover vieraille ei ole vakuutusturva. Se ei kata matkustamiseen liittyviä ongelmia (esimerkiksi: matkasi viivästyy myrskyn takia, operaattorisi on vahingoittanut matkatavaroitasi). Lisätietoja saat täältä.
Jos olet majoittaja, lue lisää AirCover majoittajille -ohjelmasta ja viimeaikaisista parannuksista, joita olemme tehneet.