Suoja AirCoverin kautta
AirCover tarjoaa kattavan suojan Airbnb-vieraille, ja se sisältyy ilmaiseksi kaikkiin varauksiin. Se sisältää suojan majoittajan peruutuksilta, kohteen epätarkkuudet ja muut ongelmat, kuten sisäänkirjautumisongelmat, sekä ympärivuorokautinen turvallisuuslinja.
Jos olet majoittaja, lue lisätietoja AirCover for Hosts -ohjelmasta ja viimeaikaisista parannuksistamme.
Varauksen vakuutusturva
Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että majoittaja joutuu peruuttamaan varauksesi 30 päivän sisällä ennen sisäänkirjautumista, etsimme sinulle samanlaisen tai paremman kohteen tai hyvitämme sinulle.
Jos majoittajasi peruuttaa varauksesi
Katso tietoja siitä, mikä on suojattu ja miten pyytää korvausta.
Sisäänkirjautumistakuu
Jos et voi kirjautua sisään kohteeseesi eikä majoittaja pysty ratkaisemaan ongelmaa, etsimme sinulle samanlaisen tai paremman kohteen alkuperäisen majoittumisesi ajaksi tai hyvitämme sinulle.
Jos et saa yhteyttä majoittajaasi
Kun sinulla on vahvistettu varaus, sinulla on majoittajasi sähköpostiosoite ja puhelinnumero matkasi viestiketjussa.
Get-What-You-Booked-takuu
Jos milloin tahansa majoittumisesi aikana kohteesi ei vastaa ilmoitustasi - esimerkiksi jääkaappi lakkaa toimimasta eikä majoittajasi pysty korjaamaan sitä helposti tai sillä on vähemmän makuuhuoneita kuin on ilmoitettu - sinulla on kolme päivää aikaa ilmoittaa siitä, ja me etsimme sinulle samankaltaisen tai paremman kohteen, tai me hyvitämme sinulle.
Mitä tehdä, jos majapaikka ei ole puhdas sisäänkirjautumisen yhteydessä
Jos kirjaudut sisään ja kohde ei ole puhdas, ota yhteyttä majoittajaasi ja ota sitten meihin yhteyttä. Ongelmista on ilmoitettava meille viimeistään 72 tuntia sen jälkeen, kun olet huomannut ne.
Jos jotain menee pieleen majoittumisesi aikana
Suosittelemme, että lähetät viestin majoittajallesi Airbnb: n kautta, jotta hän voi korjata ongelman. Jos et saa häneen yhteyttä, voit pyytää meiltä apua.
Ympärivuorokautinen turvallisuuslinja
Jos tunnet olosi turvattomaksi, autamme sinua saamaan etusijan erityisesti koulutetuille turvallisuusasiamiehille, jotka auttavat sinua turvallisuusongelmissasi tai ottavat suoraan yhteyttä paikallisiin hätätilanteisiin päivin ja öin.
Pyydä apua tai ota yhteyttä Airbnb: hen
Haluatko ottaa meihin yhteyttä? Näin voit soittaa tai viestiä meille milloin tahansa.
AirCover ja turvallisuutesi
AirCover suojelee sinua monilta majoittumisesi aikana mahdollisesti syntyviltä ongelmilta, kuten talvella kuumuudelta, mutta siihen ei sisälly pienempiä haittoja, kuten rikkoutunut leivänpaahdin.
Jos majoittumisesi aikana ilmenee ongelmia, suosittelemme, että otat ensin yhteyttä majoittajaasi ja kysyt, voiko hän ratkaista asian helposti. Jos hän ei voi, sinulla on 72 tuntia aikaa ottaa meihin yhteyttä, ja me tutkimme asian. Jos huomaamme, että AirCover suojelee ongelmaa, annamme sinulle täyden tai osittaisen hyvityksen tai olosuhteista riippuen etsimme sinulle samankaltaisen tai paremman majapaikan.
Lisätietoja siitä, mitä AirCover suojelee ja mitä ei.
Huomaathan, että on olemassa muutamia erityyppisiä varauksia, jotka on räätälöity paremmin heidän ainutlaatuiseen luonteeseensa: Airbnb Luxe noudattaa Luxe-varaus- ja hyvityskäytäntöä, ja Airbnb-elämyksiä suojaa Elämysvieraan hyvityskäytäntö.
Aiheeseen liittyviä artikkeleita
- VierasMitä AirCover kattaa ja mitä eiAirCover on kattava ja ilmainen suoja jokaiseen varaukseen, ja se suojaa sinua monilta ongelmilta, joita voi ilmetä oleskelusi aikana.
- VierasPyydä apua tai ota yhteyttä Airbnb:n tukeenUseimmat majoittajat/elämysjärjestäjät ja vieraat kykenevät ratkaisemaan ongelmat nopeasti keskenään. Tutustu, miten voit saada tarvitsemaas…
- VierasJos majoittaja peruuttaa varauksesiJos majoittaja peruuttaa varauksen, maksamme sinulle automaattisesti täyden hyvityksen.