Ehdotukset näkyvät hakusyötteen kirjoittamisen jälkeen. Tarkista käyttämällä ylös- ja alas-nuolinäppäimiä. Valitse enter-painikkeella. Jos valinta on lause, kyseinen lause lähetetään hakuun. Jos ehdotus on linkki, selain siirtyy kyseiselle sivulle.
Säännöt
Vieras

Mitä AirCover kattaa ja mitä ei

Tämä artikkeli on käännetty automaattisesti.

Mitä AirCover suojelee

AirCover on kattava suojausohjelma, joka sisältyy ilmaiseksi jokaiseen varaukseen. Se sisältää uudelleenvaraus- ja hyvityskäytäntömme, 24h-turvallisuuslinjan ja muun välttämättömän tuen.

AirCover suojelee sinua majoittumisesi aikana mahdollisesti esiin tulevilta erittäin vakavilta matkustusongelmilta, kuten:

  • Jos majoittajasi peruuttaa varauksesi 30 päivän sisällä sisäänkirjautumispäivästäsi
  • Jos et pääse kohteeseesi eikä majoittajasi voi auttaa sinua pääsemään sisään
  • Jos majoittaja, toinen henkilö tai lemmikki on tilassa majoittumisesi aikana, eikä sitä ole mainittu kohteen kuvauksessa
  • Jos kohde ei ole asuttavissa sisäänkirjautumisen yhteydessä puhtauteen, turvallisuuteen tai terveyteen liittyvistä syistä
  • Jos kohteen kuvaus ei pitänyt paikkansa tärkeiden asioiden suhteen. Jos kohteesta puuttuu esimerkiksi tärkeitä mainostettuja mukavuuksia (kuten jääkaappi), se on erityyppinen kohde tai siinä on väärä määrä makuuhuoneita

Jos majoittumisesi aikana ilmenee ongelmia, sinun pitää ensin ottaa yhteyttä majoittajaasi selvittääksesi, voiko hän ratkaista asian helposti. Jos hän ei voi, ota meihin yhteyttä 72 tunnin kuluessa ongelman havaitsemisesta. Jos huomaamme, että AirCover suojelee ongelmaa, annamme sinulle täyden tai osittaisen hyvityksen tai olosuhteista riippuen etsimme sinulle samankaltaisen tai paremman majapaikan.

Huomaathan, että on olemassa muutamia erityyppisiä varauksia, jotka on räätälöity paremmin heidän ainutlaatuiseen luonteeseensa: Airbnb Luxe noudattaa Luxe-varaus- ja hyvityskäytäntöä, ja Airbnb-elämyksiä suojaa Elämysvieraan hyvityskäytäntö.

Mitä matkavakuutus saattaa kattaa

AirCover ei ole matkavakuutus. Voit aina ostaa matkavakuutuksen kolmannelta osapuolelta lisävakuutusta varten matkasi aikana.

Vaikka henkilökohtaiset tarpeesi voivat vaihdella, sinulla on laaja valikoima etuja, joita voit ottaa huomioon, kun perehdyt parhaaseen mahdolliseen matkasuunnitelmaan. Jokainen peruutusehto on erilainen, joten tutustu huolellisesti ehtoihin, kattavuuteen ja poissulkemisiin äläkä epäröi ottaa yhteyttä palveluntarjoajaan ja esittää kysymyksiä.

Suunnitelmiin voivat kuulua:

  • Matkan peruuttaminen: Kun tietyt vakuutussuojat estävät sinua matkustamasta, kuten sää tai työntekijälakko, sairaus, loukkaantuminen, kuolema tai työhön liittyvät keskeytykset
  • Majoittumisen keskeytys: Korvaus, jos joudut lopettamaan matkasi aikaisin
  • Hoitokulut: Majoittumisesi aikana tapahtuneesta sairaudesta tai onnettomuudesta aiheutuneet sairauskulut
  • Hätäapupalvelut: Apua, kun matkustat kriittisten tarpeiden, kuten hätäkuljetusten, lääketieteellisten evakuointien, lääkärin vastaanottojen sekä kadonneiden tai varastettujen viisumeiden ja passien vuoksi
  • Kadonneet ja vahingoittuneet matkatavarat: Suojele, jos henkilökohtaiset tavarasi katoavat, varastetaan tai vahingoittuvat matkasi aikana
  • Peruuta mistä tahansa syystä (CFAR): Korvaus koko matkasta tai osasta matkakuluja, jos peruutat matkasi mistä tahansa syystä

Lue lisää matkavakuutuksesta ja siitä, pitäisikö sinun ostaa se.

Oliko tästä artikkelista apua?

Aiheeseen liittyviä artikkeleita

Hanki ohjeita varausten hallintaan, tilisi käyttämiseen ja moneen muuhun asiaan.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy