Ohjeet
•
Vieras
Mitä tehdä, jos majoittaja ei vastaa
Mitä tehdä, jos majoittaja ei vastaa
Jos majoittaja ei vastaa varauspyyntöön
Jollet ole valinnut kohdetta, jossa on Pikavaraus, majoittajalla on 24 tuntia aikaa hyväksyä tai hylätä varauspyyntö. Lue lisää majoittajan vastausajasta.
Kun majoittaja ei vastaa vahvistetun varauksen jälkeen
Kun olet vahvistanut varauksesi, majoittajan puhelinnumero näkyy matkasi varaustiedoissa. Voit avata nämä tiedot Airbnb-sovellukseen ja soittaa majoittajalle. Majoittajan puhelinnumero ei näy majoittumisesi jälkeen (tai jos varaus on peruutettu), mutta voit tällöinkin lähettää hänelle viestin. Lue lisää yhteydenpidosta majoittajan kanssa.
Sisäänkirjautumista koskevat tiedot ja ohjeet löytyvät varauksesi Matkasuunnitelma-sivulta 48 tuntia ennen sisäänkirjautumista.
Ota yhteyttä meihin, jos kaikki yhteydenpito epäonnistuu etkä saa yhteyttä majoittajaasi.
Oliko tästä artikkelista apua?
Aiheeseen liittyviä artikkeleita
- Vieras
Yhteydenotto majoittajiin ja elämysjärjestäjiin
Jos haluat lisätietoja kohteesta tai elämyksestä ennen varaamista, voit lähettää majoittajalle/elämysjärjestäjälle viestin Airbnb:n kautta. - Vieras
Kuinka kauan majoittajalla on aikaa vastata majoittumispyyntöön?
Majoittajilla on 24 tuntia aikaa hyväksyä tai hylätä varauspyyntö virallisesti. Sinulle ilmoitetaan sähköpostitse varauksen tilasta. - Vieras
Mistä sisäänkirjautumisohjeet löytyvät
Löydät sisäänkirjautumistietosi varauksesi tiedoista. Lähetämme tiedot sinulle myös varauksesta muistuttavassa sähköpostissa.