Valmistautuminen Airbnb-elämykseen
Valmistautuminen Airbnb-elämykseen
- OhjeetMitä minun pitää tietää, ennen kuin osallistun verkossa järjestettävään elämykseen Zoomissa?Ennen kuin osallistut elämykseen, tarkista, että laitteesi täyttää Zoom-palvelun järjestelmävaatimukset, ja testaa internetyhteytesi liittym…
- OhjeetAirbnb-seikkailujen intensiteettitasotJokaiselle Airbnb-seikkailulle annetaan yksi elämysjärjestäjän määrittämistä neljästä intensiteettitasosta, jotta vieraat saavat käsityksen …
- OhjeetMiten Airbnb-elämyksiin ja -seikkailuihin osallistujat voivat valmistautua fyysisiin aktiviteetteihin?Nesteytys, asianmukainen pukeutuminen ja suunnittelu hätätilanteiden varalta – mieti kaikkia tapoja, joilla voit valmistautua kunnolla elämy…
- OhjeetMitä teen, jos minulla tai matkakumppanillani on ruoka-aineallergia, mutta haluaisimme osallistua Airbnb-elämykseen, jossa tarjoillaan ruokaa?Ilmoita aina ruoka-allergiasta elämysjärjestäjälle etukäteen, jotta voit keskustella siitä, voidaanko allergia ottaa huomioon ruokalistassa …
- OhjeetMiten voin varautua hätätilanteeseen Airbnb-elämyksen tai -seikkailun aikana?Voit käyttää Yhdysvaltain Punaisen Ristin sekä Punaisen Ristin ja Punaisen Puolikuun yhdistysten kansainvälisen liiton tarjoamia hätäsuunnit…
- OhjeetMillaista lääketieteellistä evakuointiapua Airbnb-elämyksissä ja -seikkailuissa on saatavilla?Kansainvälinen SOS tukee osaltaan lääketieteellisesti välttämättömiä majoittajien, elämysjärjestäjien ja vieraiden evakuointeja sekä antaa m…
- OhjeetMitä minun pitää tietää, jos haluan osallistua syrjäseuduilla järjestettäviin Airbnb-elämyksiin ja seikkailuihin?Syrjäisillä alueilla elämyksiä järjestävät henkilöt saattavat tarvita erityistaitoja, lupia, ajantasaisen ensiapukoulutuksen tai toimintaans…
- OhjeetMiten voin suojella merielämää, kun osallistun Airbnb-elämykseen, jossa sukelletaan ja snorklataan?Noudata elämysjärjestäjiesi ohjeita äläkä häiritse eläimiä tai niiden elinympäristöä.
- OhjeetMiten olen tekemisissä hevosten kanssa Airbnb-elämyksessä?Asiantuntevat elämysjärjestäjämme ovat eläinten puolesta taistelevia sankareita. He järjestävät elämyksiä, jotka edistävät vastuullista vuor…
- SäännötLaatuvaatimukset Airbnb-elämyksille, joissa on mukana eläimiäAsiantuntevat elämysjärjestäjämme ovat eläinten puolesta taistelevia sankareita. He järjestävät elämyksiä, jotka edistävät vastuullista vuor…
- OhjeetMinulla on tilattu elämys Kuubassa. Kuinka otan yhteyttä sen järjestäjään?Ota yhteyttä majoittajaasi ennen Kuubaan matkustamista ja sovi yksityiskohdista. Useimmat Kuubassa toimivat majoittajamme pitävät enemmän pu…
- OhjeetUlkoilmaelämykset: Vinkkejä vierailleUlkoilmaelämykset tarjoavat harvinaisen mahdollisuuden harrastaa aktiviteetteja, jotka saattavat vaatia normaalia parempia valmiuksia. Välit…