Jätä sisältö väliin
Siirry eteenpäin päästäksesi ehdotettuihin tuloksiin
    Toimitusjohtaja Brian Chesky kertoo matkustustrendeistä ja uudesta majoittaja- ja elämysjärjestäjäkampanjastamme

    Toimitusjohtaja Brian Chesky kertoo matkustustrendeistä ja uudesta majoittaja- ja elämysjärjestäjäkampanjastamme

    Tutustu kampanjan videoihin ja jaa ne ystäville ja perheelle.
    Kirjoittanut Airbnb 18. helmik. 2021
    Lukemiseen kuluu 30 min
    Päivitetty 19. helmik. 2021

    Kohokohdat

    • Kerromme vuoden 2021 suosituimmista matkustustrendeistä ja annamme vinkkejä majoittajille ja elämysjärjestäjille

    • Tässä kuussa käynnistämme maailmanlaajuisen Made possible by Hosts -kampanjan. Haluamme juhlistaa majoittajien ja elämysjärjestäjien vieraanvaraisuutta ja saada entistä useammat vieraat löytämään teidät jatkossa

    Viime vuosi oli haastavaa aikaa meille kaikille. Uuden vuoden myötä keskitymme nyt siihen, mikä tekee Airbnb:stä erityisen, eli sinunlaisiisi majoittajiin ja elämysjärjestäjiin. Julkistamme uuden maailmanlaajuisen kampanjan, jossa juhlistetaan majoittajien ja elämysjärjestäjien mahdollistamaa upeaa ja ainutlaatuista vieraanvaraisuutta.

    Meillä on ilo näyttää sinulle tässä kolme kampanjan videoista. Lue lisää matkustustrendeistä ja vinkeistä vuodelle 2021 sekä siitä, mitä ne voivat merkitä sinulle.

    Ashley ja François vuokraavat Narragansettissa, Rhode Islandilla, sijaitsevaa Saltwater Lodgea.
    Cynthia vuokraa Texasin Wimberleyssä sijaitsevaa River Lodgea.
    Dune Housea (Peterborough, Victoria, Australia) vuokraa Geanelle.

    Suosituimmat matkustustrendit vuonna 2021

    Kun matkustaminen taas jatkuu, se tulee olemaan erilaista kuin ennen. Olemme tehneet kyselyjä, ja suhtaudumme optimistisesti matkailun tulevaisuuteen. Haluamme sinun tuntevan olosi valmiiksi, kun matkustaminen taas jatkuu, joten kerromme sinulle tässä näkemyksistämme.

    1. Uskomme, että ihmiset kaipaavat matkustamista ja suunnittelevat matkoja. Ihmiset kaipaavat matkustamista enemmän kuin baareja, ravintoloita, urheilutapahtumia tai muita live-tapahtumia. Eräässä kyselyssä 54 % kyselyyn vastanneista ilmoitti joko varanneensa matkan tai aikovansa matkustaa vuonna 2021.

    Mitä tämä tarkoittaa sinun kannaltasi: Ihmiset odottavat innolla voivansa taas matkustaa, ja kun he voivat, oletamme tämän patoutuneen kysynnän purkautuvan. Majoittajille ja elämysjärjestäjille tämä tarkoittaa kysynnän kasvamista. Tarjoamme jatkossakin tukea, jonka avulla voit valmistautua lisääntyneeseen kysyntään.

    2. Uskomme, että ihmiset ovat joustavia sen suhteen, minne ja milloin he matkustavat. Etätyö ja -opiskelu ovat tulleet jäädäkseen, mikä tuo matkustamiseen joustavuutta. Tämä vaikuttaa todennäköisesti siihen, missä, milloin ja kuinka kauan vieraat majoittuvat – esimerkiksi tavallisesti vähemmän suosittujen viikonpäivien ja kausien kysyntä voi lisääntyä. Lähes neljännes kyselyyn vastanneista kertoi suunnittelevansa pidempiä majoittumisia.

    Mitä tämä tarkoittaa sinun kannaltasi: Sinun kannattaa ottaa huomioon vieraiden uudenlaiset tarpeet, kuten tarjota pidempiä majoituksia, päivittää kohteesi wifi, lisätä kohteeseesi työtila kannettavalle tietokoneelle ja perheille sopivat mukavuudet sekä ottaa huomioon vieraiden mahdolliset esteettömyystarpeet.

    3. Uskomme, että ihmiset haluavat jatkossa lähimatkailla. Kyselyymme vastanneista 56 % ilmoitti suosivansa kotimaan tai paikallista kohdetta, ja vain 21 % kertoi haluavansa matkustaa kauemmas ja ulkomaille.

    Mitä tämä tarkoittaa sinun kannaltasi: Vieraat matkustavat minne tahansa, kunhan heidän matkakohteensa sijaitsee lähellä. Tämä tarkoittaa, että matkustaminen tulee todennäköisesti suuntautumaan tuhansiin pienempiin kaupunkeihin ja maaseutuyhteisöihin.

    4. Uskomme, että ihmiset asettavat edullisuuden etusijalle. Kyselyymme vastanneet henkilöt totesivat, että kohtuuhintaisuus on ensisijainen tekijä, kun he valitsevat majoitusta tuleville matkoilleen. Pandemia on koetellut monia ihmisiä taloudellisesti, mutta halu matkustaa ja luoda yhteyksiä muihin on maailmanlaajuista.

    Mitä tämä tarkoittaa sinun kannaltasi: Monet majoittajamme ja elämysjärjestäjämme hyötyvät tästä trendistä, sillä perheet ja ystävistä koostuvat ryhmät valitsevat Airbnb:n, koska Airbnb tarjoaa hyvän vastineen rahoille.

    5. Uskomme, että ihmiset haluavat matkustaa viettääkseen aikaa yhdessä perheensä ja ystäviensä kanssa. Kyselyymme vastanneet ihmiset kertoivat kaipaavansa eniten sellaista matkustamista, joka mahdollistaa yhteisen ajan perheen ja ystävien kanssa. Ajan viettäminen perheen ja ystävien kanssa on jatkossakin tärkein syy matkustaa. Kyselyymme vastanneista 41 % totesi, että yhteydenpito perheeseen ja ystäviin on "paljon tärkeämpää" pandemian jälkeen.

    Mitä tämä tarkoittaa sinun kannaltasi: Tulemme näkemään siirtymisen massamatkailusta mielekkääseen matkustamiseen ja saamme jatkossa enemmän varauksia perheiltä ja ystävistä koostuvilta ryhmiltä, jotka haluavat luoda taas yhteyden toisiinsa. Ja tällaisten yhteyksien luomisen mahdollistavat majoittajamme ja elämysjärjestäjämme.

    Esittelyssä Made possible by Hosts -kampanja

    Maailmanlaajuinen majoittaja- ja elämysjärjestäjäkampanjamme alkaa tässä kuussa, ja haluamme, että majoittajat ja elämysjärjestäjät ovat ensimmäisten joukossa näkemässä nämä videot. Videoilla juhlistetaan taianomaisia ja ainutlaatuisia kokemuksia, joista vieraat voivat nauttia majoittajiemme ja elämysjärjestäjiemme ansiosta. Pienistä yksityiskohdista suuriin eleisiin – juuri tämä tekee majoittamisesta ja elämysten järjestämisestä Airbnb:llä niin erityistä.

    Kampanjan tarkoituksena on näyttää, mikä tekee Airbnb:n majoittaja- ja elämysjärjestäjäyhteisöstä erityisen, sekä houkutella vieraita varaamaan, kun matkustaminen taas jatkuu. Tarinat, joita kerromme näillä videoilla, ovat yksinkertaisia ja aitoja. Videoilla näytetään vieraita oikeilla matkoilla oikeissa kohteissa valokuvaamassa kokemaansa. Kuten videoilla näkyy, nämä matkat olivat kaikkea muuta kuin tavallisia.

    Haluamme innostaa vieraita eri puolilta maailmaa valitsemaan Airbnb:n, kun he alkavat taas matkustaa. Toivomme, että autat meitä kertomaan majoittajien ja elämysjärjestäjien vieraanvaraisuudesta jakamalla nämä videot ystäviesi ja perheesi kanssa. Olemme koostaneet tähän tarkoitukseen yllä olevat kolme videota.

    Alla on myös uusinta Host Premiere Event -tapahtumastamme, jossa toimitusjohtaja Brian Chesky kertoo enemmän näistä matkustustrendeistä ja esikatselee kampanjaa suoratoistona eri puolilla maailmaa toimivien majoittajien ja elämysjärjestäjien kanssa. Hän keskustelee myös majoittaja Françoisin kanssa, jonka kohde oli esillä Landslide-videolla.

    Voit pian tutustua kahteen muuhun videoon, jotka Brian esikatseli tapahtumassa televisiossa ja YouTube-kanavallamme. Kuten aina, ole hyvä ja kerro meille mielipiteesi yhteisökeskuksessa. Arvostamme yhteisöltämme saamaamme palautetta, ja se vaikuttaa kaikkeen toimintaamme.

    Kohokohdat

    • Kerromme vuoden 2021 suosituimmista matkustustrendeistä ja annamme vinkkejä majoittajille ja elämysjärjestäjille

    • Tässä kuussa käynnistämme maailmanlaajuisen Made possible by Hosts -kampanjan. Haluamme juhlistaa majoittajien ja elämysjärjestäjien vieraanvaraisuutta ja saada entistä useammat vieraat löytämään teidät jatkossa

    Airbnb
    18. helmik. 2021
    Oliko tämä hyödyllistä?