Erottuvien tuotteiden luominen
Voit ajatella tuotteitasi ikään kuin ruokalistan tuotteina, joita vieraat voivat ostaa sinulta. Annat jokaiselle tuotteelle nimen, kuvauksen, valokuvan ja hinnan, jotta se erottuu muista.
Anna vieraille valinnanvaraa
Lisää vähintään kolme erihintaista tuotetta, jotta vierailla on enemmän vaihtoehtoja ja saavutat ansiotavoitteesi. Paras tapa on määrittää tuotteille lähtö-, vakio- ja premium-hinnat.
Hintojen tulee vastata kunkin tuotteen muotoa, moninaisuutta ja ainutlaatuisuutta. Yhdysvalloissa valokuvaaja voi esimerkiksi tarjota puolen tunnin istunnon, joka maksaa alle 50 USD, henkilökohtaisen muotokuvasession, joka maksaa 50–150 USD, ja perhekuvauksen, joka maksaa yli 150 USD.
Airbnb:ltä palveluja etsivät vieraat näkevät hakutuloksissa alimman hinnan. Tuote voi houkutella ensikertalaisia vieraita ja herättää kiinnostusta muita tuotteitasi kohtaan.
Kokeile antaa vieraille valittavaksi eri aikoja ja paikkoja. Kokki voi esimerkiksi tarjota luomuaamiaisen, maaseutumarkkinalounaan tai kolmen ruokalajin illallisen, ja kosmetologi voi tarjota kasvohoitoja omassa kylpylässään tai vieraan kotona.
Tuotteiden lisääminen
Jokaisella tuotteella on otsikko, kuvaus ja kuva.
- Otsikko: anna tuotteelle nimi muutamalla tarkkaan valitulla ja helposti ymmärrettävällä sanalla.
- Kuvaus: Aloita ytimekkäällä ja vakuuttavalla kuvauksella siitä, mitä palveluun sisältyy. Korosta tiettyjä ainesosia, tekniikoita, välineitä ja materiaaleja, jotka tekevät tuotteesta erityisen. Kerro asioista mahdollisimman yksityiskohtaisesti, jotta tuotteesi erottuu joukosta.
- Kuva: Valitse kuva, jonka olet jo ladannut, tai lisää uusi kuva. Keskity yhteen yksityiskohtaan tai henkilöön ja valitse kuva, jossa on selkeä tausta.
Kun olet luonut tuotteet, voit muokata niitä tai muuttaa niiden järjestystä tarpeen mukaan.
Kaikkien tarjoajien, kuvien ja ilmoituksen tietojen pitää täyttää Airbnb-palveluita koskevat kriteerit ja vaatimukset.
Tässä artikkelissa esitetyt tiedot ovat voineet muuttua sen julkaisemisen jälkeen.