Tehokkaan nimen ja kuvauksen luominen
Nimeä palvelusi ja kuvaile asiantuntemustasi selkeästi ja ytimekkäästi. Tämä on tilaisuus saada tuotteesi erottumaan muista, korostaa pätevyyttäsi ja houkutella vieraita.
Palvelun nimeäminen
Aloita muutamalla kuvailevalla sanalla, jotka kertovat selkeästi, mistä palvelussa on kyse, kuka sitä tarjoaa ja millä tavoin se on ainutlaatuinen.
Lisää etunimesi otsikon loppuun. Otsikkosi saa olla korkeintaan 50 merkkiä pitkä.
Esimerkkejä hyvistä palvelujen otsikoista:
- Romanttiset muotokuvat Pariisissa Mon kanssa
- Lymfaterapiaa Sabrinan hoidossa
- Tietoisen vahvuuden kehittämistä Koreyn kanssa
Korosta asiantuntemustasi
Asiantuntemuksesi kuvauksen tulisi täydentää ja täsmentää otsikkoasi. Selitä, miksi juuri sinä olet pätevä tarjoamaan tämän palvelun. Ole suora, ytimekäs ja täsmällinen.
Älä ujostele kertoa saavutuksistasi, kuten urasi kohokohdista. Vältä toistamasta asioita, jotka olet maininnut aiemmin. Kuvaus saa olla korkeintaan 90 merkkiä pitkä.
Huomioi nämä parhaat käytännöt:
- Kirjoita tuttavalliseen sävyyn.
- Käytä kokonaisia lauseita ja vältä katkelmia ja luetteloita.
- Aloita vaikuttavimmasta asiasta, kuten saamastasi palkinnosta.
- Tarjoa kontekstia tai korosta taitojasi.
- Varmista, että kuvaus on paikkansapitävä.
- Käytä ensimmäisen persoonan näkökulmaa.
Esimerkkejä hyvistä kuvauksista:
- Olin kokkina Michelin-palkitussa Le Bernardinissa ja nyt tuon fine diningin kotiisi.
- Olen palkittu valokuvaaja, jonka töitä on julkaistu Ellessä ja The New York Timesissa.
- Opin syväkudostekniikoita Balin huippuosaajilta, ja minulla on viiden vuoden kokemus.
Kaikkien tarjoajien, kuvien ja ilmoituksen tietojen pitää täyttää Airbnb-palveluita koskevat kriteerit ja vaatimukset.
Tässä artikkelissa esitetyt tiedot ovat voineet muuttua sen julkaisemisen jälkeen.