Jätä sisältö väliin
    Siirry eteenpäin päästäksesi ehdotettuihin tuloksiin
    Näin rauhoitan vieraita ja varmistan, että saan tulevaisuudessakin varauksia

    Näin rauhoitan vieraita ja varmistan, että saan tulevaisuudessakin varauksia

    Voit jakaa tehostetun siivousohjelmasi, ehdottaa uusia päivämääriä jne.
    Kirjoittanut Airbnb 20. huhtikuuta 2020
    Lukemiseen kuluu 2 min

    Kohokohdat

    • Kerro vieraille tehostetusta siivousohjelmastasi, varsinkin jos noudatat näitä ohjeita

    • Tarjoa itsepalvelusisäänkirjautuminen ja muita sosiaalisen etäisyyden säilyttämistä tukevia ominaisuuksia

    • Ehdota varauksen siirtämistä ja harkitse alennuksen tarjoamista

    • Muista, että tämä on vaikeaa myös vieraille. Ystävällisyys ja myötätunto vievät pitkälle

    Tämä on vaikeaa aikaa matkailualalla. Airbnb:n jäsenet tietävät hyvin, kuinka COVID-19 vaikuttaa majoittajiin ja elämysjärjestäjiin. Monet ymmärtävät myös, millaisen pulman edessä vieraat ovat. Lomaa on tietenkin hankala suunnitella, jos ei tiedä, pääseekö matkalle lähtemään ollenkaan.

    Koska kaikki on yhä niin epävarmaa, vieraat saattavat miettiä, mitä tehdä tulevalle varaukselleen. Voit auttaa vieraita tekemään tietoon perustuvia päätöksiä rauhoittelemalla heitä, antamalla järkeviä suosituksia ja olemalla empaattinen – näin voit yrittää minimoida tilanteen vaikutukset majoitustoimintaan. Seuraavassa muutamia ideoita, jotka olemme kuulleet majoittajilta ja elämysjärjestäjiltä maailmanlaajuisten keskustelutuokioidemme aikana:

    Kerro tehostetusta siivousohjelmastasi

    Puhtaus on entistä tärkeämpää. COVID-19:n leviämisen vähentämiseksi olemme koonneet Yhdysvaltain tautikeskuksen (CDC) suosituksiin perustuvat siivousohjeet. Jos noudatat näitä ohjeita, sinun kannattaa viestiä vieraille ennen heidän majoittumistaan ja kertoa asiasta. Voit myös mainita kohteen kuvauksessa, mihin lisätoimiin olet ryhtynyt kohteesi siivoamiseksi ja desinfioimiseksi.

    Kerro vieraille, että noudatat sosiaalista etäisyyttä

    Kerro vieraille niistä tavoista, joilla pidät henkilökohtaiset kontaktit mahdollisimman vähäisinä, kuten itsepalvelusisäänkirjautumisesta ja huoltorutiinien välttämisestä. Mainitse myös kaikki eristäytymistä helpottavat seikat, kuten yksityinen sisäänkäynti tai naapurittomuus.

    Ehdota uusia päivämääriä varaukselle

    Vieraat eivät ehkä pääse kohteeseesi varaaminaan päivinä, koska kaikkialla maailmassa on annettu matkustustiedotteita ja käskyjä sisälle suojautumisesta. Se ei tosin tarkoita sitä, että he olisivat luopuneet matkasta kokonaan. Harkitse, voisitko sopia heidän kanssaan varaukselle uuden ajankohdan. Suorassa keskusteluyhteydessä saatatte onnistua valitsemaan uudet, kaikille sopivat päivämäärät.

    Anna vieraille mahdollisuus varata uudelleen alennetulla hinnalla

    Matkailuala on sitkeä, ja tulevaisuudessa ihmiset haluavat jälleen päästä tutustumaan maailmaan. Kun siihen tulee tilaisuus, he alkavat etsiä itselleen majapaikkoja. Voit myös yrittää saada etulyöntiaseman kilpailijoihin nähden. Jos esimerkiksi tiedät tulevan varauksen todennäköisimmin peruuntuvan, voit ottaa yhteyttä vieraaseen ja tarjota alennusta siirretystä varauksesta. Näin varauksesi toteutuu tulevaisuudessa, ja elettäsi arvostavat vieraat saattavat tehdä suosituksia tai varata kohteesi uudelleen. Huomaathan, että vieraille ei makseta hyvitystä, jos he joutuvat peruuttamaan 14.3. jälkeen tehtyjä varauksia COVID-19:n takia, jolleivät he peruuta sairastumisen takia.

    Muista, että tämä on vaikeaa aikaa myös vieraille

    Matkan peruminen on suuri pettymys monille matkailijoille. COVID-19 on saattanut vaikuttaa heidän elämiinsä muutenkin, sillä esimerkiksi häitä perutaan, työpaikkoja menetetään ja läheisiä sairastuu. Yritä pitää se mielessäsi joka kerta, kun saat peruutuspyynnön. Ystävällinen ja myötätuntoinen vastaus saattaa saada vieraan tekemään varauksensa sinulle, kun hän pääsee taas jatkamaan matkustelua.

    Toivomme, että näistä vinkeistä on hyötyä, kun otat yhteyttä vieraisiisi. Lähesty vieraita oikealla tavalla, niin he saavat varmuutta toteuttaa varauksensa tai sopia uusista matkajärjestelyistä, jotka sopivat kaikille osapuolille. Matkailu tulee jälleen kukoistamaan, ja silloin vieraat muistavat sinut.

    Kohokohdat

    • Kerro vieraille tehostetusta siivousohjelmastasi, varsinkin jos noudatat näitä ohjeita

    • Tarjoa itsepalvelusisäänkirjautuminen ja muita sosiaalisen etäisyyden säilyttämistä tukevia ominaisuuksia

    • Ehdota varauksen siirtämistä ja harkitse alennuksen tarjoamista

    • Muista, että tämä on vaikeaa myös vieraille. Ystävällisyys ja myötätunto vievät pitkälle

    Airbnb
    20. huhtikuuta 2020
    Oliko tämä hyödyllistä?

    Saatat myös pitää näistä

    Saatat myös pitää näistä