Ohjeet
•
Majoittaja
Vastaa kyselyyn
Vastaa kyselyyn
An inquiry is a message from a guest looking for more information about certain dates they have in mind before they send a trip request. It means they’re this close to saying yes—so, help them out!
Respond within 24 hours
Be sure to respond to all messages—especially inquiries and trip requests—within 24 hours. A quick response is one of the best ways to lock in a reservation and maintain a good response rate, which helps your listing appear higher in search results.
Speed things up
Every inquiry is an opportunity to impress. Responding with the right incentive can get help you fill your place sooner.
- Invite them to book: This is the fastest way to clinch a reservation after an inquiry—all the guest has to do is confirm your invitation
- Send a special offer: Depending on what they’re asking, try suggesting a different price, date, or listing that might work better
Oliko tästä artikkelista apua?
Aiheeseen liittyviä artikkeleita
- Majoittaja
Vieraiden alustava hyväksyminen
Sinun pitäisi lähettää alustava hyväksyntä ainoastaan, jos olet valmis vahvistamaan varauksen. Jos vieras varaa 24 tunnin kuluessa, varaus v… - Vieras
Mitä tarkoittaa, mikäli majoittaja hyväksyy minut alustavasti?
Jos majoittaja hyväksyy sinut alustavasti, voit tehdä varauksen automaattisesti haluamiksesi päiviksi ilman, että odotat häneltä uutta vasta… - Majoittaja
Miksi majoittajia pyydetään vastaamaan 24 tunnin kuluessa?
Nopeat vastaukset varauspyyntöihin, varauskyselyihin ja muihin viesteihin rakentavat luottamusta majoittajayhteisössämme.
Hanki ohjeita varausten hallintaan, tilisi käyttämiseen ja moneen muuhun asiaan.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy