Kaikkiin majoitusvarauksiin sisältyy AirCover vieraille. Jos Airbnb-kohteessasi on vakava ongelma, jota tarjoajasi ei pysty ratkaisemaan, autamme sinua löytämään vastaavanlaisen kohteen vertailukelpoiseen hintaan varattavuuden mukaan. Jos samankaltainen kohde ei ole varattavissa tai et halua varata uudelleen, annamme sinulle täyden tai osittaisen hyvityksen.
Jos jotain ilmenee, majoittajasi on paras yhteyshenkilösi; on todennäköistä, että hän voi korjata asian. Voit lähettää tarjoajalle viestin suoraan ja kertoa, mistä on kyse.
Jos majoittajasi peruuttaa ennen sisäänkirjautumista, autamme sinua saamaan uuden varauksen. Tiimimme voi auttaa sinua löytämään vastaavan paikan, kun otetaan huomioon sijainti ja mukavuudet ja jotka perustuvat saatavuuteen vertailukelpoisella hinnalla. Jos samanlainen kohde ei ole varattavissa tai et halua varata uudelleen, annamme sinulle täyden hyvityksen, mukaan lukien palvelumaksut.
Lisätietoja siitä, mitä voit odottaa, jos majoittajasi peruuttaa varauksesi.
Kun sinulla on vahvistettu varaus, sinulla on majoittajasi sähköpostiosoite ja puhelinnumero matkasi viestiketjussa. Jos et pääse Airbnb-kohteeseesi saapuessasi ja majoittajasi ei vastaa tai ei pysty ratkaisemaan ongelmaa, autamme sinua löytämään vastaavanlaisen kohteen vertailukelpoiseen hintaan riippuen saatavuudesta. Jos samanlainen kohde ei ole varattavissa tai et halua varata uudelleen, annamme sinulle täyden hyvityksen, mukaan lukien palvelumaksut.
Katso, mitä tehdä seuraavaksi, jos et saa yhteyttä majoittajaasi.
Jos ilmoitus eroaa merkittävästi mainostetusta, majoittajasi on hyvä keino korjata ongelma. Jos kohde eroaa huomattavasti ilmoitetusta ilmoituksesta eikä majoittajasi pysty ratkaisemaan ongelmaa, autamme sinua löytämään vastaavanlaisen kohteen vertailukelpoiseen hintaan riippuen saatavuudesta. Jos samankaltainen kohde ei ole varattavissa tai et halua varata uudelleen, annamme sinulle täyden tai osittaisen hyvityksen.
Jos tunnet olosi turvattomaksi, autamme sinua saamaan ensisijaisen pääsyn erityisesti koulutetuille turvallisuusasiamiehille, jotka auttavat sinua turvallisuusasioissa tai yhdistävät sinut suoraan paikallisiin hätäviranomaisiin päivällä tai yöllä.
Haluatko ottaa meihin yhteyttä? Ota meihin yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai juttelemalla.
AirCover vieraille tarjoaa tukea kohteen varaamiseen liittyviin vakaviin ongelmiin (esim. majoittaja peruuttaa varauksesi ennen sisäänkirjautumista) tai majoittumisesi aikana (esim. lämmitys ei toimi talvella, kohteessa on vähemmän makuuhuoneita kuin ilmoitettu, se on erityyppinen kohde - yksityinen huone koko asunnon sijaan, suuri mainostettu mukavuus, kuten uima-allas tai keittiö, puuttuu), mutta siihen ei sisälly pienempiä haittoja, kuten rikkinäinen leivänpaahdin.
Jos jokin ongelma ilmenee, sinun kannattaa ensisijaisesti ottaa yhteyttä majoittajaasi. Voit lähettää majoittajalle viestin suoraan ja kertoa, mistä on kyse.
Jos majoittumisesi aikana ilmenee ongelmia:
AirCover vieraille ei ole vakuutusturva. Se ei kata matkustamiseen liittyviä ongelmia (esimerkiksi: matkasi viivästyy myrskyn takia, operaattorisi on vahingoittanut matkatavaroitasi). Lisätietoja saat täältä.
Jos olet majoittaja, lue lisää AirCover majoittajille -ohjelmasta ja viimeaikaisista parannuksista, joita olemme tehneet.