Ehdotukset näkyvät hakusyötteen kirjoittamisen jälkeen. Tarkista käyttämällä ylös- ja alas-nuolinäppäimiä. Valitse enter-painikkeella. Jos valinta on lause, kyseinen lause lähetetään hakuun. Jos ehdotus on linkki, selain siirtyy kyseiselle sivulle.
Opas • Vieras

AirCover vieraille

Tämä artikkeli on käännetty automaattisesti.

Kaikkiin majoitusvarauksiin sisältyy AirCover vieraille. Jos Airbnb-kohteessasi on vakava ongelma, jota tarjoajasi ei pysty ratkaisemaan, autamme sinua löytämään vastaavanlaisen kohteen vertailukelpoiseen hintaan varattavuuden mukaan. Jos samankaltainen kohde ei ole varattavissa tai et halua varata uudelleen, annamme sinulle täyden tai osittaisen hyvityksen.

Jos jotain ilmenee, majoittajasi on paras yhteyshenkilösi; on todennäköistä, että hän voi korjata asian. Voit lähettää tarjoajalle viestin suoraan ja kertoa, mistä on kyse.

Majoittajan tekemät peruutukset

Jos majoittajasi peruuttaa ennen sisäänkirjautumista, autamme sinua saamaan uuden varauksen. Tiimimme voi auttaa sinua löytämään vastaavan paikan, kun otetaan huomioon sijainti ja mukavuudet ja jotka perustuvat saatavuuteen vertailukelpoisella hinnalla. Jos samanlainen kohde ei ole varattavissa tai et halua varata uudelleen, annamme sinulle täyden hyvityksen, mukaan lukien palvelumaksut.

Lisätietoja siitä, mitä voit odottaa, jos majoittajasi peruuttaa varauksesi.

Sisäänkirjautuminen epäonnistui

Kun sinulla on vahvistettu varaus, sinulla on majoittajasi sähköpostiosoite ja puhelinnumero matkasi viestiketjussa. Jos et pääse Airbnb-kohteeseesi saapuessasi ja majoittajasi ei vastaa tai ei pysty ratkaisemaan ongelmaa, autamme sinua löytämään vastaavanlaisen kohteen vertailukelpoiseen hintaan riippuen saatavuudesta. Jos samanlainen kohde ei ole varattavissa tai et halua varata uudelleen, annamme sinulle täyden hyvityksen, mukaan lukien palvelumaksut.

Katso, mitä tehdä seuraavaksi, jos et saa yhteyttä majoittajaasi.

Virheelliset ilmoitukset

Jos ilmoitus eroaa merkittävästi mainostetusta, majoittajasi on hyvä keino korjata ongelma. Jos kohde eroaa huomattavasti ilmoitetusta ilmoituksesta eikä majoittajasi pysty ratkaisemaan ongelmaa, autamme sinua löytämään vastaavanlaisen kohteen vertailukelpoiseen hintaan riippuen saatavuudesta. Jos samankaltainen kohde ei ole varattavissa tai et halua varata uudelleen, annamme sinulle täyden tai osittaisen hyvityksen.

Ympärivuorokautinen turvapuhelin

Jos tunnet olosi turvattomaksi, autamme sinua saamaan ensisijaisen pääsyn erityisesti koulutetuille turvallisuusasiamiehille, jotka auttavat sinua turvallisuusasioissa tai yhdistävät sinut suoraan paikallisiin hätäviranomaisiin päivällä tai yöllä.

Haluatko ottaa meihin yhteyttä? Ota meihin yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai juttelemalla.

Näin AirCover vieraille toimii

AirCover vieraille tarjoaa tukea kohteen varaamiseen liittyviin vakaviin ongelmiin (esim. majoittaja peruuttaa varauksesi ennen sisäänkirjautumista) tai majoittumisesi aikana (esim. lämmitys ei toimi talvella, kohteessa on vähemmän makuuhuoneita kuin ilmoitettu, se on erityyppinen kohde - yksityinen huone koko asunnon sijaan, suuri mainostettu mukavuus, kuten uima-allas tai keittiö, puuttuu), mutta siihen ei sisälly pienempiä haittoja, kuten rikkinäinen leivänpaahdin.

Jos jokin ongelma ilmenee, sinun kannattaa ensisijaisesti ottaa yhteyttä majoittajaasi. Voit lähettää majoittajalle viestin suoraan ja kertoa, mistä on kyse.

Jos majoittumisesi aikana ilmenee ongelmia:

  1. Ota kuvia tai videoita ongelmasta, jos voit.
  2. Ota yhteyttä majoittajaasi 72 tunnin kuluessa ongelman havaitsemisesta ja kuvaile ongelmaa nähdäksesi, voiko hän ratkaista ongelman.
  3. Jos majoittaja ei pysty ratkaisemaan ongelmaa tai hän ei vastaa lainkaan, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian.
  4. Tarkistamme sen, ja jos huomaamme, että AirCover tukee sitä vieraille, ja haluat poistua kohteesta, autamme sinua löytämään samanlaisen majapaikan saatavuuden mukaan vertailukelpoisen hinnoittelun perusteella. Jos samankaltainen kohde ei ole varattavissa tai et halua varata uudelleen, annamme sinulle täyden tai osittaisen hyvityksen.

AirCover vieraille ei ole vakuutusturva. Se ei kata matkustamiseen liittyviä ongelmia (esimerkiksi: matkasi viivästyy myrskyn takia, operaattorisi on vahingoittanut matkatavaroitasi). Lisätietoja saat täältä

Jos olet majoittaja, lue lisää AirCover majoittajille -ohjelmasta ja viimeaikaisista parannuksista, joita olemme tehneet.

Oliko tästä artikkelista apua?

Aiheeseen liittyviä artikkeleita

  • Ohjeet

    Pyydä apua tai ota yhteyttä Airbnb:n tukeen

    Useimmat majoittajat/elämysjärjestäjät ja vieraat kykenevät ratkaisemaan ongelmat nopeasti keskenään. Tutustu, miten voit saada tarvitsemaasi apua ennen matkaa, matkan aikana ja sen jälkeen.
  • Ohjeet • Vieras

    Jos tarjoaja peruuttaa asuntovarauksesi

    Saat täyden hyvityksen, jos majoittaja peruuttaa varauksesi. Jos peruutus tapahtuu sisäänkirjautumista edeltävän 30 päivän aikana, autamme sinua varaamaan uudelleen vastaavanlaisen majoituksen vertailukelpoiseen hintaan riippuen saatavuudesta.
  • Ohjeet • Vieras

    Jos varauksen aikana ilmenee ongelmia

    Jos oleskelusi aikana ilmenee jotain odottamatonta, lähetä ensin majoittajallesi viesti ja keskustele hänen kanssaan ratkaisusta. Majoittaja voi erittäin todennäköisesti auttaa sinua korjaamaan ongelman. Jos majoittaja ei voi auttaa tai haluat pyytää hyvitystä, tuemme sinua mielellämme.
Hanki ohjeita varausten hallintaan, tilisi käyttämiseen ja moneen muuhun asiaan.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy