Jätä sisältö väliin
    Siirry eteenpäin päästäksesi ehdotettuihin tuloksiin
    Näin saat vastauksia kysymyksiin COVID-19:stä ja matkustamisesta

    Näin saat vastauksia kysymyksiin COVID-19:stä ja matkustamisesta

    Jos haluat muuttaa varausta tai peruuttaa sen, tässä joitain hyödyllisiä tietoja.
    Kirjoittanut Airbnb 13. maalisk. 2020
    Lukemiseen kuluu 3 min
    Päivitetty 31. maalisk. 2020

    Päivitetty maaliskuun 30. 2020

    Olitpa vieras, majoittaja tai elämysjärjestäjä, monet Airbnb-yhteisössämme ovat ymmärrettävästi huolissaan tilanteesta juuri nyt. Tiedämme, että yhteyden saaminen yhteisötukeen kestää tavallista kauemmin. Tiimimme auttaa mahdollisimman monia majoittajia, elämysjärjestäjiä ja matkailijoita, ja tiedämme, että on turhauttavaa, kun vastausta ei saa heti.

    Suojellaksemme tiimimme jäsenten terveyttä ja turvallisuutta olemme joutuneet sulkemaan useita työpisteitä ympäri maailmaa. Vaikka annamme ihmisten mahdollisuuksien mukaan tehdä etätöitä, monissa maailmanlaajuisissa tiimeissämme on nyt tavallista vähemmän henkilökuntaa. Haasteista huolimatta teemme kaikkemme auttaaksemme.

    Sen lisäksi, että vastaamme puheluihin ja viesteihin mahdollisimman nopeasti, olemme luoneet sivuston Airbnb.com/COVID, josta saat tarvittaessa apua ja tietoja. Monet tavanomaiset ongelmat voidaan ratkaista verkossa, erityisesti jos kyseessä on lieventävien asianhaarojen käytäntömme piiriin kuuluva varaus.

    Voit etsiä vastauksia tänä vaikeana aikana muun muassa seuraavin tavoin:

    Käy sivustolla Airbnb.com/COVID

    Saamme uusia tietoja päivittäin, mikä voi tehdä tästä hämmentävän ajan majoittaa, järjestää elämyksiä tai matkustaa. Vastaamme tavallisimpiin kysymyksiin, jotta yhteisömme saa tarpeeksi tietoja. Tämä sinun pitäisi tietää:

    • Lisätietoja lieventävien asianhaarojen käytännöstämme: kun kyse on kelpuutetusta varauksesta, vieraat voivat saada täyden hyvityksen tai matkustuspisteitä ja majoittajat peruuttaa veloituksetta. Huomaathan, että yhteisötukemme auttaa mahdollisimman monia majoittajia, elämysjärjestäjiä ja matkailijoita, ja vastausaika voi olla tavallista pidempi. Jos varauksesi voidaan peruuttaa lieventävien asianhaarojen käytännön perusteella, matkailijat saavat täyden hyvityksen tai matkustuspisteitä ja majoittajat/elämysjärjestäjät voivat peruuttaa veloituksetta.
    • Pysy ajan tasalla: Tilanteen kehittyessä päivitämme lieventävien asianhaarojen käytännön kattavuutta (mukaan lukien kelpuutetut päivät ja sijainnit), joten lisää tämä apukeskuksen artikkeli kirjanmerkkeihisi.

    Suuntaa apukeskukseen

    Tiedämme, että asiakastuen tavoittaminen on tärkeää, mutta apukeskuksesta voi löytyä vastauksia majoittamiseen, elämysten järjestämiseen tai matkustamiseen liittyviin kysymyksiisi. Tavallisimpia majoittajilta, elämysjärjestäjiltä ja matkailijoilta saamiamme kysymyksiä:

    Lisätietoja uusista työkaluistamme ja ohjelmistamme

    Kehittelemme työkaluja ja ohjelmia, joita kutsumme työnimellä "Joustavammat varaukset”. Niiden tarkoituksena on auttaa majoittajia majoittamaan ja vieraita matkustamaan luottavaisemmin mielin näinä epävarmoina aikoina.

    • Otamme käyttöön hakusuodattimia, joiden avulla matkailijat löytävät kohteita, joissa on käytössä joustava peruutusehto. Olemme koonneet majoittajille vinkkejä joustavien peruutusehtojen tarjoamisesta sekä muita ideoita, joiden avulla he voivat rauhoittaa vieraiden mieltä näiden harkitessa tulevia matkasuunnitelmiaan.
    • Otamme käyttöön uuden työkalun, jonka avulla majoittajat voivat peruuttaa tietyt varaukset veloituksetta ilman, että heidän tarvitsee ottaa yhteyttä yhteisön tukitiimiimme avun saamiseksi. Näin majoittajat voivat halutessaan maksaa hyvityksen jokaiselle vieraalle, joka ei voi matkustaa juuri nyt, mutta joka ei kuulu lieventävien asianhaarojen käytäntömme piiriin. Sen sijaan, että vieraan pitää ottaa yhteyttä yhteisön tukitiimiin, hän voi pyytää hyvitystä tämän työkalun avulla, ja majoittaja voi antaa täyden tai osittaisen hyvityksen suoraan vieraalle.
    • Jos varauksesi on muutaman viikon kuluttua, pyydämme sinua ystävällisesti odottamaan ennen kuin otat yhteyttä asiakastukeemme – näin he voivat vastata kiireellisempiin pyyntöihin ensin ja antaa sinulle myöhemmin tarvitsemasi huomion.

    Kuten aina, kiitos, että olet osa Airbnb-yhteisöämme. Kiitos kärsivällisyydestäsi näinä epävarmoina aikoina.

    Tässä artikkelissa esitetyt tiedot ovat voineet muuttua sen julkaisemisen jälkeen.

    Airbnb
    13. maalisk. 2020
    Oliko tämä hyödyllistä?