Miten vieraat voivat pyytää saada varata uuden päivän tai ajan elämykseeni?
Guests can request to book your experience any date or time not listed on your calendar. They can send a request by contacting you from your experience page.
Once a guest sends you a request, you can review the reservation details and decide if you want to accept or deny their request. If you accept the reservation request, the guest will be prompted to complete the booking through a message in their inbox.
Confirming a reservation
To confirm a request:
- Click Review request to review the reservation details
- Choose Schedule to accept the request, or Decline
- Click View instance to review the accepted request details
How confirmed reservations work
Once you accept a guest’s new instance request, it’ll be scheduled on your calendar. It will be available for others to book, unless the request was for a private booking. If a guest sends you a request and you accept it, they'll still have to confirm and pay to complete their booking. If you decline a request, it won’t be scheduled on your calendar, and you can respond to the guest with a different time that works better for your schedule.
Aiheeseen liittyviä artikkeleita
- Vieras
Pyydä uutta elämyksen järjestämispäivää tai -kellonaikaa
Ota yhteyttä elämysjärjestäjään ja pyydä saada varata päivä tai aika, jota hän ei ole ilmoittanut varattavaksi kalenterissaan. Hän ottaa pyy… - Vieras
Majapaikkojen hakeminen
Käytä hakusuodattimia, tutustu karttoihin ja lue eri paikkojen kuvauksia rajataksesi vaihtoehtoja ja löytääksesi sopivan kohteen matkallesi. - Vieras
Muuta elämysvarauksesi päivämäärää tai kellonaikaa
Jos haluat tehdä muutoksia varaukseesi, siirry matkasi tietoihin.