Ohjeet
Miksi vieraat saattavat törmätä varausvirheisiin ohjelmistoihin liitetyissä ilmoituksissa?
Miksi vieraat saattavat törmätä varausvirheisiin ohjelmistoihin liitetyissä ilmoituksissa?
When a reservation is being made, Airbnb’s reservation system automatically syncs with your software provider to make sure the listing’s availability is up-to-date. If the guest encounters an error message saying the calendar needs updating or the dates are no longer available, this means the software provider’s availability information has changed and those dates are now blocked.
If your software shows those dates as available but the guest still gets this error, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the error, and provide the listing information and dates so they can investigate. If necessary, they will contact Airbnb's technical support team for further investigation.
Oliko tästä artikkelista apua?
Aiheeseen liittyviä artikkeleita
Miten korjata ohjelmistoihin liitettyjen kohteiden ilmoituksissa olevat virheet?
Kun haluat tarkistaa virheet ja korjata ne, kirjaudu Airbnb-tilillesi pöytätietokoneella tai mobiililaitteella.- Majoittaja
Aseta uusi maksun vastaanottotapa
Maksun vastaanottotavan lisäämisen jälkeen maksun vastaanottotavan vahvistaminen kestää jonkin aikaa. Kun tämä on tehty, maksun vastaanottot… - Matkavastaava
Matkojen varaaminen jonkun muun puolesta
Airbnb sallii Airbnb työmatkoille -ohjelmaan liittyneiden henkilöiden varata liikematkoja toisten puolesta. Tällaisia varauksia tekeviä henk…
Hanki ohjeita varausten hallintaan, tilisi käyttämiseen ja moneen muuhun asiaan.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy