Ehdotukset näkyvät hakusyötteen kirjoittamisen jälkeen. Tarkista käyttämällä ylös- ja alas-nuolinäppäimiä. Valitse enter-painikkeella. Jos valinta on lause, kyseinen lause lähetetään hakuun. Jos ehdotus on linkki, selain siirtyy kyseiselle sivulle.
Ohjeet

Pyydä tai lähetä rahaa sovittelukeskuksessa

Sovittelukeskuksessa on helppo käsitellä Airbnb-majoitusta tai -elämystä koskevia rahaan liittyviä pyyntöjä. Majoittaja voi lähettää vieraalleen osittaisen hyvityksen puuttuvasta mukavuudesta, vieras voi lähettää majoittajalle maksun kahvimukin rikkoutumisesta ja paljon muuta.

Rahan pyytäminen majoittajalta tai vieraalta sovittelukeskuksen kautta

  1. Napsauta Sovittelukeskus ja sitten Pyydä rahaa.
  2. Valitse varaus ja napsauta Valitse.
  3. Valitse kohdassa Mitä tämä pyyntö koskee? syy, joka parhaiten kuvaa sitä, miksi pyydät rahaa.
  4. Syötä rahamäärä, jota pyydät.
  5. Lataa valinnaiset liitteet ja lisää huomautus.
  6. Napsauta Seuraava ja sitten Pyydä.

Rahan lähettäminen majoittajalle tai vieraalle sovittelukeskuksen kautta

  1. Napsauta Sovittelukeskus ja sitten Lähetä rahaa.
  2. Valitse varaus ja napsauta Valitse.
  3. Valitse kohdassa Mitä tämä maksu koskee? syy, joka parhaiten kuvaa sitä, miksi lähetät rahaa.
  4. Anna maksun määrä ja lisää huomautus.
  5. Napsauta Seuraava.
  6. Valitse maksutapa ja napsauta Vahvista ja maksa.

Jos varauksen uloskirjautumispäivä oli yli 60 päivää sitten

Voit lähettää uuden sovittelukeskuspyynnön korkeintaan 60 päivää varauksen uloskirjautumispäivästä.

Voit vastata sovittelukeskuksen pyyntöön, kuten maksaa koko summan, maksaa eri summan tai hylätä pyynnön, yli 60 päivää uloskirjautumisen jälkeen, kunhan pyyntö on lähetetty 60 päivän kuluessa uloskirjautumisesta.

Jos varaus ei ole vielä alkanut

Majoittajat voivat lähettää sovittelukeskuksen kautta rahaa vieraalle ennen vahvistetun varauksen alkamista, kunhan kyseessä on osittainen hyvitys. Vieraat voivat lähettää rahaa majoittajalle ennen sisäänkirjautumista, mutta he eivät voi pyytää rahaa majoittajalta ennen varauksen alkamista.

Jos vieras peruuttaa varauksensa ennen sisäänkirjautumista ja majoittaja on hyväksynyt täyden hyvityksen, joko vieras tai majoittaja voi aloittaa hyvitysprosessin:

  • Vieras voi pyytää majoittajalta täyttä hyvitystä sovittelukeskuksessa.
  • Majoittaja voi ottaa yhteyttä Airbnb:hen pyytääkseen yhteisötukitiimiämme hyvittämään vieraalle koko summan.

Jos varauksen sisäänkirjautumispäivä on jo mennyt

Majoittajat ja vieraat voivat käyttää sovittelukeskusta lähettääkseen toisilleen rahaa tai pyytääkseen sitä toisiltaan sisäänkirjautumisen jälkeen.

Jos vieras peruuttaa varauksensa sisäänkirjautumisajankohdan jälkeen, majoittaja voi lähettää täyden hyvityksen vieraalle sovittelukeskuksessa.

Jos kyseessä on hotellimajoitus

Sovittelukeskus ei välttämättä ole käytettävissä joidenkin hotellimajoitusten yhteydessä. Siinä tapauksessa hotellimajoitusten vieraiden ja heidän majoittajiensa täytyy ratkaista kaikki rahaan liittyvät pyynnöt suoraan.

Oliko tästä artikkelista apua?

Aiheeseen liittyviä artikkeleita

Hanki ohjeita varausten hallintaan, tilisi käyttämiseen ja moneen muuhun asiaan.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy