Jätä sisältö väliin
Siirry eteenpäin päästäksesi ehdotettuihin tuloksiin
    Catherine kertoo mm. arvostelukäytännön päivityksestä ja kestävästä kehityksestä

    Catherine kertoo mm. arvostelukäytännön päivityksestä ja kestävästä kehityksestä

    Otimme palautteenne huomioon ja julkistamme muutoksia arvostelukäytäntöömme.
    Kirjoittanut Catherine Powell 22. huhtik. 2021
    Lukemiseen kuluu 2 min
    Päivitetty 28. huhtik. 2021

    Kohokohdat

    • Päivitämme arvostelukäytäntöjämme majoittajien palautteen perusteella.

    • Majoittajat voivat riitauttaa juhlakieltoa rikkoneiden vieraiden arvosteluja.

    Hei kaikille!

    Toivottavasti voitte hyvin ja nautitte huhtikuun alkupäivistä. Etelä-Kaliforniassa on jo ihana kevät, ja koko luonto näyttäisi puhjenneen kukkaan.

    Minusta on mukava kirjoittaa jälleen päivityksiä. Tällä kertaa kyse on arvosteluista, joiden tiedän olevan monilla päällimmäisenä mielessä. Lisäksi minulla on majoittaja- ja elämysjärjestäjäneuvostolta uutisia, jotka koskevat kestävää kehitystä ja uutta hallituksen jäsentä.

    Arvostelukäytäntö
    Arvostelut ovat tärkeä kulmakivi Airbnb:n toiminnassa. Ne ovat tärkeä luottamuksen mitta majoittajille, elämysjärjestäjille ja vieraille, ja suurimman osan ajasta ne markkinoivat jäsentemme uskomatonta panosta yksilöllisestä ja arvokkaan aidosta näkökulmasta. Arvostelujärjestelmän väärinkäyttö tosin nakertaa rehellisyyttä ja yhteisymmärrystä, jotka ovat olennaisia Airbnb:n tehtävän kannalta. Ymmärrän, miksi arvostelujärjestelmämme voi olla haastava tai turhauttava, ja olen tehnyt töitä ratkaistakseni suurimpia huolenaiheitanne.

    Tiedämme, että valheelliset, harhaanjohtavat ja epäoleelliset arvostelut ovat ikäviä ja saattavat aiheuttaa taloudellista vahinkoa. Sellaisiin arvosteluihin ja niihin johtaneisiin tilanteisiin puuttuminen on monimutkaista. Yhtä kaikenkattavaa ratkaisua ei ole, mutta teemme jatkuvasti töitä parantaaksemme järjestelmää.

    Teemme yhden parannuksen nyt, ennen kuin matkailu alkaa elpyä tulevalla kaudella, ja se koskee juhlakiellon ja arvostelujen yhtymäkohtaa. Luotamme siihen, että majoittajat ja heidän yhteisönsä tekevät ilmoituksia, kun juhlakieltoa rikotaan. Siksi heidän ei pidä pelätä, että ilmoituksen tekemisen hintana on vieraan jättämä kielteinen arvostelu. Tämä epäkohta pitää korjata jollakin tavalla.

    Juhlakiellon vaikutus arvosteluihin
    Yhteisökeskuksesta, majoittajajohtajien ryhmiltä ja majoittaja- ja elämysjärjestäjäneuvostolta saatujen palautteiden perusteella otamme käyttöön uuden arvostelukäytännön, joka on kohdennettu juhlakieltoa rikkoviin vieraisiin. Tästä päivästä alkaen majoittaja voi riitauttaa arvostelun, joka on tullut juhla- ja tapahtumakäytäntöä merkittävällä tavalla rikkoneelta vieraalta. Asiakastukihenkilö voi poistaa arvostelun sisällön ja tähtiarvion majoittajan profiilista, ellei arvostelu sisällä turvallisuutta koskevaa tietoa, kuten varoitusta syrjinnästä tai loukkaantumisvaarasta kohteessa.

    Lisätietoa uudesta käytännöstä saat tietopankista.

    Otamme huomioon palautteenne arvosteluista ja arvostelukäytännöistämme. Tämän käytännön lisäksi etsimme tapoja kerätä teille arvostelusyötteestä lisää toteutuskelpoisia ideoita. Kerromme siitä pian lisää. Tavoitteemme on luoda luottamusta majoittajien sekä elämysjärjestäjien ja vieraiden välille ja kehittää arvostelujärjestelmäämme jatkuvasti, jotta se toimisi hyvin koko yhteisön kannalta.

    Päivitys majoittaja- ja elämysjärjestäjäneuvostolta
    Lopuksi haluan tuoda esille, miten erinomaista työtä majoittaja- ja elämysjärjestäjäneuvosto on tehnyt. Erityisesti tässä kuussa ja juuri sopivasti Maan päiväksi hallituksen jäsen Anna on johtanut työtä, jolla pyritään valistamaan yhteisöä kestävästä kehityksestä ja luomaan sille parhaita matkailukäytäntöjä. Voit lukea lisää Annasta tämän kuun majoittajan uutiskirjeestä. Hallitukseen otettiin myös hiljattain uusi jäsen Pam. Kerromme hänestä lisää myöhemmin tämän vuoden aikana, ja majoittaja- ja elämysjärjestäjäneuvoston uutisia tulee kuukausittain.

    Tiedämme, että työtä on vielä tehtäväksi, ja kerromme tästä aiheesta lisää tulevaisuudessa.

    Parhain terveisin

    Catherine

    Kohokohdat

    • Päivitämme arvostelukäytäntöjämme majoittajien palautteen perusteella.

    • Majoittajat voivat riitauttaa juhlakieltoa rikkoneiden vieraiden arvosteluja.

    Catherine Powell
    22. huhtik. 2021
    Oliko tämä hyödyllistä?