Jos majoittumisesi aikana ilmenee jotain odottamatonta, suosittelemme viestimään majoittajallesi ja keskustelemaan ensin ratkaisusta. On todennäköistä, että he auttavat sinua korjaamaan sen heti. Jos haluat pyytää hyvitystä tai peruuttaa varauksesi, voimme auttaa sinua aloittamaan pyynnön majoittajasi kanssa.
Yleensä on hyvä ajatus yrittää puhua ensin majoittajasi kanssa. Voit viestiä suoraan majoittajallesi ja keskustella ratkaisusta. Jos sovit majoittajasi kanssa sovittelusta, on todennäköisempää, että pyyntösi hyväksytään. Jos majoittajasi on jo korjannut ongelmasi ja voit jatkaa majoittumistasi, ohita seuraavat vaiheet.
Jos joudut yhä peruuttamaan varauksesi majoittumisesi aikana, voimme auttaa sinua esittämään pyynnön ongelman ratkaisemiseksi majoittajasi kanssa. Kun teet tämän, voit pyytää majoittajaasi korjaamaan ongelman, pyytämään osittaista hyvitystä tai peruuttamaan varauksesi ja saat täyden hyvityksen. Jos hän hyväksyy pyyntösi, hyvityksesi lähetetään maksutavalle, jota käytit varauksen tehdessäsi. Jos majoittajasi hylkää pyynnön tai ei vastaa, voit pyytää Airbnb: tä auttamaan.
Niissä harvinaisissa tapauksissa, joissa laajamittainen tapahtuma matkakohteessasi estää varauksesi päättymisen, saatat olla oikeutettu hyvitykseen Airbnb: n Major Disruptive Events Policy -käytännön mukaisesti.