Ehdotukset näkyvät hakusyötteen kirjoittamisen jälkeen. Tarkista käyttämällä ylös- ja alas-nuolinäppäimiä. Valitse enter-painikkeella. Jos valinta on lause, kyseinen lause lähetetään hakuun. Jos ehdotus on linkki, selain siirtyy kyseiselle sivulle.
Ohjeet • Vieras

Peruuttaminen majoittumisesi aikana

Tämä artikkeli on käännetty automaattisesti.

Jos majoittumisesi aikana ilmenee jotain odottamatonta, suosittelemme viestimään majoittajallesi ja keskustelemaan ensin ratkaisusta. On todennäköistä, että he auttavat sinua korjaamaan sen heti. Jos haluat pyytää hyvitystä tai peruuttaa varauksesi, voimme auttaa sinua aloittamaan pyynnön majoittajasi kanssa.

Lähetä viesti majoittajallesi

Yleensä on hyvä ajatus yrittää puhua ensin majoittajasi kanssa. Voit viestiä suoraan majoittajallesi ja keskustella ratkaisusta. Jos sovit majoittajasi kanssa sovittelusta, on todennäköisempää, että pyyntösi hyväksytään. Jos majoittajasi on jo korjannut ongelmasi ja voit jatkaa majoittumistasi, ohita seuraavat vaiheet.

Aloita pyyntö 72 tunnin kuluessa

Jos joudut yhä peruuttamaan varauksesi majoittumisesi aikana, voimme auttaa sinua esittämään pyynnön ongelman ratkaisemiseksi majoittajasi kanssa. Kun teet tämän, voit pyytää majoittajaasi korjaamaan ongelman, pyytämään osittaista hyvitystä tai peruuttamaan varauksesi ja saat täyden hyvityksen. Jos hän hyväksyy pyyntösi, hyvityksesi lähetetään maksutavalle, jota käytit varauksen tehdessäsi. Jos majoittajasi hylkää pyynnön tai ei vastaa, voit pyytää Airbnb: tä auttamaan.

  1. Kerää todisteita: Jos mahdollista, ota kuvia tai videoita dokumentoidaksesi ongelmia, kuten puuttuvaa tai rikkinäistä mukavuutta.
  2. Lähetä pyyntö majoittajallesi: Kuvailet ongelmaa, toimitat kuvia, jos voit, ja kerro majoittajalle, miten haluaisit ratkaista sen. On tärkeää, että pyydät apua 72 tunnin kuluessa ongelman havaitsemisesta, jotta voit saada hyvityksen. 
  3. Odota hänen vastaustaan: Jos hän hylkää pyynnön tai ei vastaa, voit pyytää Airbnb: tä auttamaan. Airbnb tutustuu uudelleenvaraus- ja hyvityskäytäntöön, joka auttaa sinua ratkaisemaan ongelman.

Suuret häiritsevät tapahtumat

Niissä harvinaisissa tapauksissa, joissa laajamittainen tapahtuma matkakohteessasi estää varauksesi päättymisen, saatat olla oikeutettu hyvitykseen Airbnb: n Major Disruptive Events Policy -käytännön mukaisesti.

Oliko tästä artikkelista apua?

Aiheeseen liittyviä artikkeleita

Hanki ohjeita varausten hallintaan, tilisi käyttämiseen ja moneen muuhun asiaan.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy