Yksi tapa, jolla Airbnb edistää majoittajien ja vieraiden välistä luottamusta, on asuntojen, palvelujen ja elämysten arvostelumenettely, joka auttaa yhteisöämme tekemään tietoon perustuvia varaus- ja majoittamispäätöksiä ja antaa vieraille ja majoittajille rehellistä palautetta, joka auttaa heitä kehittymään. Arvostelukäytännön tarkoituksena on varmistaa, että arvostelujärjestelmämme kautta annettu palaute on aitoa, luotettavaa ja hyödyllistä yhteisöllemme.
Arvostelujen on oltava puolueettomia, niiden on oltava asiaankuuluvia tietoja, jotka heijastavat arvostelijan todellista kokemusta majoittumisen, palvelun tai elämyksen aikana, ja niiden on noudatettava sisältökäytäntöämme.
Arvostelut eivät saa sisältää nimenomaista, syrjivää, haitallista, vilpillistä, laitonta tai muuta sisältöä, joka rikkoo sisältökäytäntöämme.
Jos haluat ilmoittaa arvostelusta tämän käytännön rikkomisesta, ota yhteyttä meihin.
Jos arvostelu loukkaa tätä käytäntöä, voimme poistaa kyseisen arvostelun, mukaan lukien mahdolliset siihen liittyvät arviot ja muun sisällön. Suhtaudumme arvostelujen poistamiseen vakavasti ja teemme sen vain, jos tätä käytäntöä rikotaan selvästi. Rikkomuksen luonteesta riippuen voimme myös rajoittaa, sulkea väliaikaisesti tai poistaa siihen liittyvän Airbnb-tilin.
Tätä käytäntöä voidaan soveltaa eri paikoissa eri tavalla sen mukaan, mitä paikallinen laki sallii tai edellyttää.
Vaikka odotamme kaikkien yhteisön jäsenten julkaisevan arvosteluja, jotka edustavat heidän aitoa kokemustaan ja sisältävät tarkkoja tietoja, emme yleensä sovita arvostelujen totuutta koskevia kiistoja. Sen sijaan annamme henkilöiden julkaista vastauksia arvosteluihin.
Kun kirjoittamasi arvostelu on jo julkaistu, voit pyytää sen poistamista.