Ohjeet
•
Vieras
Matkan peruuttaminen lieventävien asianhaarojen perusteella
Matkan peruuttaminen lieventävien asianhaarojen perusteella
Huom. Tutustu tähän peruutusvaihtoehdoista kertovaan artikkeliin, jos joudut peruuttamaan COVID-19-pandemian takia.
Älä huolestu. Jos joudut peruuttamaan hätätilanteen tai ylitsepääsemättömän esteen takia, voimme auttaa:
- Lue lieventävien asianhaarojen käytäntömme tarkistaaksesi, kattaako se tilanteesi.
- Varmista, että sinulla on vaaditut asiakirjat.
- Peruuta majoittumisesi tai Airbnb-elämyksesi valitsemalla Tilanteessani on lieventäviä asianhaaroja.
- Ota meihin yhteyttä korvausvaatimuksen esittämiseksi. Ohjaamme sinua seuraavissa vaiheissa, kun lähetät vaaditut asiakirjat ja odotat, että tiimimme tutustuu tukitapaukseesi.
Tärkeää: Korvausvaatimukset pitää lähettää 14 päivän kuluessa peruutuksesta.
Oliko tästä artikkelista apua?
Aiheeseen liittyviä artikkeleita
- Vieras
Laajamittaisten häiriötapahtumien käytäntö
Lue lisätietoja siitä, miten peruutuksia käsitellään, jos varauksen jälkeen ilmenee odottamattomia tapahtumia, joihin et voi vaikuttaa ja jo… - Vieras
Tutustu majoittajan tai elämysjärjestäjän peruutusehtoon
Minkä tahansa hyvityksen suuruus riippuu majoittajan tai elämysjärjestäjän peruutusehdosta sekä peruutuksesi kellonajasta ja päivämäärästä. Miten peruutukset toimivat?
Joskus voi tapahtua jotain odottamatonta, ja joudut peruuttamaan. Jotta asiat sujuisivat ongelmitta, tässä tietoja siitä, miten peruutat var…
Hanki ohjeita varausten hallintaan, tilisi käyttämiseen ja moneen muuhun asiaan.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy