Ehdotukset näkyvät hakusyötteen kirjoittamisen jälkeen. Tarkista käyttämällä ylös- ja alas-nuolinäppäimiä. Valitse enter-painikkeella. Jos valinta on lause, kyseinen lause lähetetään hakuun. Jos ehdotus on linkki, selain siirtyy kyseiselle sivulle.
Opas • Vieras

AirCover vieraille

Tämä artikkeli on käännetty automaattisesti.

Jokainen kohdevaraus sisältää AirCover-vieraan vakuutusturvan. Jos Airbnb-kohteessasi on vakava ongelma, jota majoittajasi ei voi ratkaista, olemme täällä auttaaksemme.

Autamme sinua varaamaan uudelleen tai annamme sinulle täyden tai osittaisen hyvityksen

Tässä voimme auttaa:

Tiimimme voi auttaa sinua löytämään samanlaisen kohteen, kun otetaan huomioon sijainti ja mukavuudet, vertailukelpoiseen hintaan saatavuuden mukaan. Jos vastaavaa kohdetta ei ole varattavissa tai et halua varata uudelleen, saat täyden tai osittaisen hyvityksen, mukaan lukien palvelumaksut.

Näin AirCover vieraille toimii

AirCover vieraille tarjoaa tukea esimerkiksi seuraavien kohdevaraukseen liittyvien vakavien ongelmien ratkaisemiseksi:

  • Majoittaja peruuttaa varauksesi ennen sisäänkirjautumista
  • Lämmitys ei toimi talvella
  • Kohteessa on ilmoitettua vähemmän makuuhuoneita
  • Se on erilainen kohde – yksityinen huone koko asunnon sijaan
  • Merkittävä mainostettu mukavuus, kuten uima-allas tai keittiö, puuttuu

AirCover vieraille ei kata pieniä haittoja, kuten rikkoutunutta leivänpaahdinta.

Ongelmien ratkaiseminen majoittumisen aikana

Majoittajasi on paras yhteyshenkilö, jos jotain tulee eteen. Voit lähettää viestin suoraan majoittajallesi ja kertoa hänelle, mitä tapahtuu. Jos ongelma ilmenee majoittumisen aikana:

  1. Dokumentoi ongelma: Ota kuvia tai videoita todisteeksi.
  2. Ota yhteyttä majoittajaan: Ilmoita majoittajallesi 72 tunnin kuluessa ongelman havaitsemisesta, kuvaile ongelmaa ja pyydä ratkaisua.
  3. Ota meihin yhteyttä: Jos majoittajasi ei vastaa tai ei pysty ratkaisemaan ongelmaa, ota meihin välittömästi yhteyttä.
  4. AirCover vieraille -tuki: Jos ongelma kuuluu AirCover vieraille -tuen piiriin ja haluat lähteä, autamme sinua löytämään vastaavan majoituksen saatavuuden ja hinnoittelun perusteella. Jos vastaavaa kohdetta ei ole varattavissa tai et halua varata uudelleen, saat täyden tai osittaisen hyvityksen.

24/7-turvapuhelin

Haluatko tavoittaa meidät? Ota meihin yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai chatissa.

Jos tunnet olosi turvattomaksi, autamme sinua saamaan ensisijaisen yhteyden erityiskoulutettuihin turvallisuusvirkailijoihin, jotka auttavat sinua turvallisuusongelmissasi tai yhdistävät sinut suoraan paikallisiin hätäpalveluihin ympäri vuorokauden.

AirCover vieraille ei ole vakuutus. Se ei kata matkoihin liittyviä ongelmia (esimerkki: matkasi viivästyy myrskyn vuoksi tai kuljetusyritys vahingoittaa matkatavaroitasi). Lue lisää AirCoverista vieraille ja matka-, varaus- tai majoitussuojaa tarjoavasta vakuutuksesta.

Jos olet majoittaja, lue lisää AirCover majoittajille -ohjelmasta ja tekemistämme parannuksista.

Oliko tästä artikkelista apua?

Aiheeseen liittyviä artikkeleita

  • Yhteisökäytäntö

    Majoituksen tarjoajien pelisäännöt

    To help create comfortable, reliable stays for guests, we require hosts to follow our rules regarding: Listing accuracy Honoring reservation...
  • Ohjeet • Vieras

    Milloin saat hyvityksesi?

    Jos olet oikeutettu hyvitykseen majoituksesta, palvelusta tai elämyksestä, aloitamme hyvityksen käsittelyn heti peruuttamisen jälkeen, mutta...
  • Ohjeet • Tarjoaja

    AirCover tarjoajille

    AirCover tarjoajille -ohjelma sisältää vieraiden henkilöllisyyden vahvistamisen, varausten seulonnan, 3 miljoonan dollarin tarjoajan vahinko...
Hanki ohjeita varausten hallintaan, tilisi käyttämiseen ja moneen muuhun asiaan.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy