Ehdotukset näkyvät hakusyötteen kirjoittamisen jälkeen. Tarkista käyttämällä ylös- ja alas-nuolinäppäimiä. Valitse enter-painikkeella. Jos valinta on lause, kyseinen lause lähetetään hakuun. Jos ehdotus on linkki, selain siirtyy kyseiselle sivulle.
Ohjeet
Vieras

Miksi majoittaja on saattanut hylätä varauspyyntösi

Majoittajat eivät ehkä voi hyväksyä jokaista pyyntöä. Siksi jotkut majoittajat vaativat, että vieraat lähettävät majoittajalle erillisen varauspyynnön. Sen jälkeen majoittajilla on 24 tuntia aikaa vastata vieraan varauspyyntöön.

Syitä siihen, miksi majoittajat voivat hylätä varauspyyntöjä

Joskus majoittaja hylkää varauspyynnön ja näiden syiden ymmärtäminen voi auttaa vieraita varamaan majoituksen onnistuneesti. Seuraavassa on muutamia yleisiä syitä, joiden vuoksi majoittaja voi hylätä pyynnön:

  • Vieraalla ei ole arvosteluja tai hänellä on negatiivisia arvosteluja. Majoittajat luottavat usein vieraan aiempiin arvosteluihin arvioidessaan luotettavuutta ja yhteensopivuutta talon sääntöjen kanssa.
  • Vieraalla on erityisiä pyyntöjä, joita majoittaja ei voi täyttää. Joskus vieraalla on erityisiä pyyntöjä, jotka eivät kuulu siihen, mitä kohde tarjoaa, kuten aikainen sisäänkirjautuminen, myöhäinen uloskirjautuminen, lisämukavuudet, lisäpysäköinti tai majoitus useammalle kuin heidän kohteensa sallii. Jos majoittaja ei pysty täyttämään näitä pyyntöjä, hän voi hylätä pyynnön.
  • Päivät eivät ole varattavissa. Joskus varauspyyntö voidaan hylätä, jos majoittajan kalenteri ei ole ajan tasalla eivätkä päivät ole todellisuudessa varattavissa.
  • Vieras tekee varauksen jonkun toisen puolesta. Muiden henkilöiden, kuten perheenjäsenten tai ystävien, puolesta tehdyt pyynnöt eivät ole sallittuja Airbnb:llä.
  • Epäselvä viestintä tai avoimuuden puute. Varauspyyntö voidaan hylätä, jos pyydät saada varata antamatta tietoja siitä, kuka majoittuu ja miksi ylipäätään haluat varata kohteen. Majoittajat arvostavat selkeää viestintää ja avoimuutta voidakseen varmistaa, että kohde vastaa vieraan odotuksia.

Mitä voit tehdä ennen varaamista, jotta majoittajat oppivat tuntemaan sinut

Seuraavassa muutamia asioita, jotka voivat auttaa sinua saamaan varauksen:

  • Täydennä Airbnb-profiilisi. Hyvin täytetty profiili auttaa osoittamaan, että olet luotettava ja aito ihminen. Majoittajille, jotka eivät vielä tunne sinua, tämä voi auttaa rakentamaan luottamusta, jota he tarvitsevat toivottaakseen sinut tervetulleeksi kohteeseensa.
  • Vahvista henkilöllisyytesi Airbnb:llä. Jos olet uusi Airbnb-käyttäjä, harkitse vahvistavasi profiilisi luottamuksen lisäämiseksi.
  • Lähetä majoittajalle viesti, jossa kysyt lisää, tai sisällytä lisätietoja varauspyyntöösi. Kerro majoittajalle, miksi pidät hänen kohteestaan, kuka majoittuu kanssasi, miksi ylipäätään matkustat hänen alueelleen ja mitä muuta uskot hänen haluavan tietää.
  • Lue majoittajan talon säännöt ja kohteen kuvaus ja kerro siitä hänelle. Jos olet lukenut talon säännöt, voit kertoa majoittajalle sen ja sanoa, että noudatat niitä majoittumisen aikana. Voit lähettää majoittajalle viestin, jos sinulla on kysymyksiä kohteesta.

Huomaa: Majoittajille ei näytetä vieraan profiilikuvaa, kun he vastaavat varauspyyntöön. Majoittaja näkee kuvan vasta, kun hän on hyväksynyt pyynnön ja varaus on vahvistettu. Lue lisää siitä, mitä vieraan tietoja majoittaja näkee, ennen kuin hän hyväksyy pyynnön.

Miten varmistamme, että hylätyt varauspyynnöt noudattavat syrjinnän vastaista käytäntöä

Airbnb-majoittajien ja -elämysjärjestäjien on noudatettava syrjinnän vastaista käytäntöämme, johon sisältyy pyrkimys toivottaa tervetulleiksi kaikki vieraat taustoista riippumatta. Ilmoita meille, jos varauspyyntösi hylkääminen mielestäsi rikkoo syrjinnän vastaista käytäntöämme.

Oliko tästä artikkelista apua?

Aiheeseen liittyviä artikkeleita

Hanki ohjeita varausten hallintaan, tilisi käyttämiseen ja moneen muuhun asiaan.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy