Majoittaminen Airbnb:llä
Luo mukavia majoittumisia ja saa mahtavia arvosteluja
Mitä majoittajilta odotetaan?
Haluamme antaa selkeitä neuvoja, joten tiedät, mitä sinulta odotetaan, ja voit tarjota 5 tähden majoittumisen joka kerta, kun vuokraat kohteesi.
Pyydämme kaikkia majoittajia täyttämään viisi perusvaatimusta: kokonaisarvio, vastausprosentti, peruutukset, varausten hyväksyminen ja välttämättömät mukavuudet. Perusasioiden lisäksi kohteessasi majoittuvat vieraat arvostelevat sinut.
Oletko jo majoittaja? Katso kohdasta Edistyminen, miten sinulla menee.
Perusvaatimukset
Jotta vieraille voidaan luoda mukavia ja varmoja majoittumisia, kaikkien kohteiden ja majoittajien tulee täyttää viisi perusvaatimusta.
Olennaiset mukavuudet
Majoittumisen aikana jokaisella vieraalla tulisi olla, mitä hän tarvitsee käydäkseen suihkussa ja nukkuakseen hyvin. Voit halutessasi mielellään tarjota muitakin mukavuuksia, mutta sinun täytyy tarjota vähintään nämä välttämättömyydet.
  • Wc-paperi
  • Saippua
  • Liinavaatteet / lakanat
  • Vähintään yksi tyyny per varannut vieras
  • Vähintään yksi tyyny per varannut vieras
Vastaa kyselyihin ja pyyntöihin
Kun vastaat nopeasti vieraiden yhteenottoihin, osoitat olevasi kohtelias ja huomaavainen majoittaja. Vastausprosentilla mitataan, kuinka tasaisesti ja nopeasti vastaat varauspyyntöihin ja kyselyihin. Pyydämme majoittajia vastaamaan tämäntyyppisiin viesteihin 24 tunnin sisällä.
Hyväksy varauspyyntöjä
Vieraat eivät halua joutua lähettämään 4 tai 5 pyyntöä löytääkseen varattavissa olevan kohteen, joten me odotamme sinun hyväksyvän suurimman osan pyynnöistä, jos kalenterisi näyttää kohteesi olevan vapaa. Varmista, että kohteesi kalenterissa näkyvät päivät, jolloin voit majoittaa. Näin saat todennäköisemmin varauspyyntöjä, jotka voit hyväksyä. Voit käyttää varattavuusasetuksia sulkeaksesi aikaa varauksien välissä tai estääksesi samaan päivään tai liian kauaksi tulevaisuuteen kohdistuvat varauspyynnöt.
Vältä vieraiden varausten peruuttamista
Suhtaudumme peruutuksiin vakavasti ja pyydämme kaikkia majoittajia välttämään peruuttamista, koska vieraiden matkasuunnitelmat riippuvat kohteiden todellisesta saatavuudesta! Sinuun kohdistetaan sanktioita, mukaan lukien taloudellisia rangaistuksia, jos peruutat vahvistetun varauksen. Pyydämmekin, että vältät vahvistettujen varausten peruuttamista, ellei kyse ole lieventävistä asianhaaroista.
Saa positiivisia arvosteluja
Vieraat haluavat tietää voivansa odottaa johdonmukaista laatutasoa, mistä he kohteen sitten varaavatkin. Jokaisen majoittumisen jälkeen vieras arvostelee kokemuksensa, mikä on yksi tavoista, joilla arvoimme sinua majoittajana. Kokonaisarviosi on kaikkien majoittamiesi vieraiden antama keskimääräinen arvostelupistemäärä.
Majoittajana sinulla on mahdollisuus arvioida vieraasi heidän siisteytensä, kohteliaisuutensa ja viestintänsä osalta. Palautteesi auttaa meitä varmistamaan, että vieraat kohtelevat kohteita, joissa he majoittuvat, kuin omia kotejaan. Vieraisiin, joista majoittajat joutuvat ilmoittamaan jatkuvasti, saatetaan kohdistaa sanktioita.
Mahtavien arvostelujen saaminen vierailta
Olemme huomanneet, että mahtavia arvosteluja saavilla majoittajilla on tapana keskittyä neljään asiaan: siisteys, paikkansapitävät tiedot ilmoituksessa, helppo sisäänkirjautuminen ja ennakoiva viestintä.
Siisteys
Vieraasi odottavat kohteesi olevan puhdas ja siisti, kuten ilmoituksesi kuvissa. Varmista, että annat itsellesi tarpeeksi aikaa siivota vieraiden vaihtuessa, etenkin, jos sinulla on perättäisiä varauksia.
Vierailla on tilaisuus arvioida kohteesi siisteys, ja saamiesi arvioiden keskiarvo näkyy ilmoitussivullasi. Jos saat jatkuvasti huonoja arvioita siisteydestä, sinuun saatetaan kohdistaa sanktioita.
MITÄ ON ODOTETTAVISSA
  • Siivoa kaikki huoneet, joihin vierailla on pääsy, etenkin makuuhuoneet, kylpyhuoneet ja keittiö
  • Tarkista, ettei pinnoilla ja lattioilla ole hiuksia, pölyä tai hometta
  • Tee tarvittavat vaihdot majoittumisien välillä:
  • Tarjoa vieraille puhtaat liinavaatteet / lakanat ja pyyhkeet
  • Siivoa pois edellisten majoittajien roskat, ruoat ja heidän jättämänsä tavarat
VINKKEJÄ
  • Jätä varausten väliin aikaa, niin että ehdit valmistautua ottamaan vastaan seuraavat vieraat. Voit päivittää varausasetuksesi niin, että suljet yön tai kaksi ennen kutakin varausta
  • Veloita siivousmaksu ja käytä ylimääräiset rahat maksaaksesi siivousvälineistä tai palkkaa ammattimainen siivouspalvelu
  • Jätä kohteeseen siivousvälineitä, niin että vieraasi voivat pyyhkiä läikkymiset ja vahingossa syntyneet sotkut
Paikkansapitävät ilmoitustiedot
Oikeanlaisten odotusten luominen ennen majoittumista voi edesauttaa paremman kokemuksen syntymistä sekä sinulle että vieraillesi. Voit auttaa matkailijoita päättämään, täyttääkö kohteesi heidän tarpeensa, tarjoamalla selkeät tiedot ja kertomalla tärkeät yksityiskohdat, kuten sallitko lemmikit. Yksityiskohtainen ilmoitus ja profiili auttavat houkuttelemaan vieraita, jotka etsivät juuri kohteesi kaltaista majapaikkaa.
Vierailla on tilaisuus arvioida antamiesi tietojen paikkansapitävyys.
KOHTEEN TIEDOT
MITÄ ON ODOTETTAVISSA
  • Paikkansapitävä ja ajantasalla oleva osoite (tämä kerrotaan vieraille vasta varauksenteon jälkeen)
  • Makuu- ja kylpyhuoneen yksityisyyttä koskevat tiedot ovat oikein
  • Ilmoituksen kuvat kuvastavat kohteen kuntoa ja suunnittelua
  • Mukavuudet ovat kerrotun mukaisia, ja ne ovat saatavilla ja toimivat
VINKKEJÄ
  • Käytä joukkoa korkealaatuisia kuvia, joissa on kuvatekstit, ja kirjoita yksityiskohtainen kuvaus kohteesta
  • Kirjoita talon säännöt, joissa käsitellään vieraillesi tärkeitä tilanteita. Sääntösi voivat luoda selkeyttä sen osalta, mitä sallit ja mitä et salli, kuten tupakointi, eläimet tai ylimääräiset vieraat.
  • Kerro vieraille, onko osa kohteesta sellainen, ettei se ole hänen käytettävissään, kuten autotalli tai ullakko
  • Ole rehellinen odottamattomien, vieraasi majoittumiseen vaikuttavien tekijöiden suhteen. Vieraidesi tulee saada tietää, jos naapurisi ovat juuri aloittaneet meluisan rakennusprojektin tai jos kohteesi sijaitsee hissittömän talon 8. kerroksessa.
MUKAVUUDET
Ilmoita kaikki tarjoamasi mukavuudet ja varmista, että ne ovat kaikki saatavilla ja toimivia
YÖKOHTAINEN HINTA
Varmista, että kohteesi vastaa asettamaasi hintaa. Korkea hinta voi saada matkailijat olettamaan, että kohteesi on erityisen ylellinen. Tarvitsetko apua? Katso muiden alueesi kohteiden hintoja tai laita Älykäs hinnoittelu päälle.
Helppo sisäänkirjautuminen
Helppo ja yksinkertainen sisäänkirjautumismenettely on vieraistasi mukavaa matkustamiseen käytetyn päivän jälkeen. Vieraita pyydetään arvioimaan sisäänkirjautumiskokemuksensa majoittumisensa jälkeen.
VINKKEJÄ
  • Luo kohteellesi sisäänkirjautumisopas. Jaamme sen vieraillesi 24 tuntia ennen sisäänkirjautumista, joten heillä on kaikki tarvittava sujuvaan saapumiseen
  • Jos aiot olla henkilökohtaisesti vieraitasi vastassa, varmista, että koordinoit sisäänkirjautumisajan etukäteen
  • Jos tarjoat itsepalvelusisäänkirjautumisen, lisää yksityiskohtaiset tiedot ilmoituksesi Vieraan resurssit -osioon
  • Varmista, että vieraasi tietävät, kuinka ottaa sinuun yhteyttä, mikäli he myöhästyvät tai heillä on viime hetken kysymyksiä
  • Kerro vieraillesi tarkat ohjeet, miten kulkea kohteellesi. Voit säästää aikaa kirjaamalla kaiken talon ohjekirjaasi
Vieraiden tukeminen heidän majoittumisensa aikana
On tärkeää, että olet vieraiden saatavilla koko heidän majoittumisensa ajan, majoitutpa kohteessa itse tai et. Vieraillasi on mahdollisuus arvioida viestintäsi selkeys ja johdonmukaisuus majoittumisen lopussa, ja näiden vieraiden arvioiden keskiarvo näkyy ilmoitussivullasi.
VINKKEJÄ
  • Ole ennakoiva viestinnässäsi, niin että vieraat tietävät, että olet saatavilla. Ota yhteyttä ja sovi saapumisesta. Jos et ole tervehtimässä vieraitasi heidän saapuessaan, voit lähettää heille viestin heidän sisäänkirjautumisaikaansa varmistaaksesi, että kaikki sujui hyvin.
  • Jos vahvistat varauksen ja jokin muuttuu kohteesi osalta, kerro asiasta vieraille etukäteen.
  • Lataa Airbnb-sovellus, niin että voit vastata viesteihin missä sitten oletkin.
  • Jos et ole lähistöllä vieraidesi majoittumisen aikana, voit antaa vieraillesi paikallisen yhteyshenkilön.