Vaadimme majoittajia noudattamaan sääntöjämme näillä osa-alueilla, jotka auttavat luomaan vieraille mukavia ja luotettavia majoittumisia:
Majoittajien odotetaan myös säilyttävän korkeat arviot, koska vieraat odottavat tasaista laatutasoa ja käyttävät arvosteluja jakaakseen kokemuksensa.
Kohteissa pitäisi olla korkea yleisarvio ja vältettävä liian monia alhaisia arvioita. Olemme huomanneet, että majoittajat, jotka saavat hyviä arvosteluja, keskittyvät yleensä neljään asiaan: sitoumukseen varaukseen, oikea-aikaiseen viestintään, kohteen tarkkoihin tietoihin ja puhtauteen.
Majoittajien tulisi noudattaa hyväksyttyjä varauksia ja tarjota luotettava sisäänkirjautumiskokemus.
Majoittajien tai majoittajakumppaneiden pitäisi olla valmiita vastaamaan vieraiden kyselyihin tai odottamattomiin ongelmiin, joita voi esiintyä ennen majoittumista ja sen aikana.
Ymmärrämme, että majoittajilla on monia vaatimuksia ajallaan. Se, mitä pidetään kohtuullisena vastausajana, voi riippua erityisistä olosuhteista, kuten vieraan kyselyn luonteesta ja hänen matkansa vaiheesta.
Jos vieras esimerkiksi ottaa yhteyttä ja esittää kysymyksen, joka on hänen majoittumisensa kannalta olennainen:
Varauksen yhteydessä olevalla ilmoitussivulla pitäisi kuvailla kohdetta tarkasti ja kuvailla ominaisuuksia ja mukavuuksia, jotka ovat saatavilla kohteessa sisäänkirjautumisesta uloskirjautumiseen, mukaan lukien:
Kaikkien kohteiden tulisi olla puhtaita eikä niissä saa olla terveysriskejä ennen vieraan sisäänkirjautumista.
Airbnb rohkaisee vieraita ilmoittamaan nopeasti näiden pelisääntöjen rikkomuksista. Kun vieras on tekemisissä näiden pelisääntöjen epäillyn tai todellisen rikkomisen kanssa, pyydämme häntä
Olemme sitoutuneet noudattamaan näiden pelisääntöjen noudattamista. Kun maasääntöjen rikkomisesta ilmoitetaan, Airbnb yrittää ottaa yhteyttä majoittajaan ymmärtääkseen, mitä tapahtui.
Toimenpiteisiin voivat kuulua majoittajille tietojen antaminen tästä käytännöstä ja varoitusten antaminen. Kun näiden pelisääntöjen toistuvista tai vakavista rikkomuksista ilmoitetaan, majoittajat tai heidän ilmoituksensa voidaan sulkea väliaikaisesti tai poistaa palvelusta.
Rikkomuksen luonteesta riippuen Airbnb voi myös ryhtyä muihin toimiin, kuten peruuttaa tulevan tai aktiivisen varauksen, hyvittää vieraalle majoittajan majoittajan maksusta ja/tai vaatia majoittajia toimittamaan todisteet siitä, että hän on hoitanut ongelmat, ennen kuin he voivat jatkaa majoittamista.
Lisäksi majoittaja, joka peruuttaa vahvistetun varauksen tai jonka todetaan olevan vastuussa peruutuksesta, voi kohdata muita seurauksia majoittajan peruutusehtomme mukaisesti. Airbnb voi luopua peruutusmaksuista ja joissakin tapauksissa muistakin seurauksista, jos majoittaja peruuttaa varauksen tietyistä hyväksyttävistä syistä, joihin hän ei voi vaikuttaa.
Majoittajat voivat valittaa tämän käytännön perusteella tehdyistä päätöksistä ottamalla yhteyttä asiakastukeen tai tarjoamamme linkin kautta muutoksenhakuprosessin aloittamiseksi. Tarkistaessamme valituksia otamme huomioon mahdolliset majoittajan antamat lisätiedot, kuten uudet tai korjatut tiedot, arvostelukäytäntömme rikkomukset tai muut rikkomuksiin liittyvät asiaankuuluvat olosuhteet.